בריאות

סוף עצוב: נער בן 17 נפטר בהלל יפה בגלל זיהום ויראלי

הנער אלון ביכמן סבל משילוב של זיהום חיידקי ומחלה ויראלית, אך למרות מאמצי הרופאים המחלה גברה עליו. היום נודע כי הנער, בן 17 בלבד, נפטר
מערכת ice | 
בית חולים (צילום הדס פרוש, פלאש 90)
לפני כשבוע הנער אלון ביכמן, בן 17 בלבד, הובהל למיון הילדים בבית החולים הלל יפה שבחדרה, כשהוא סובל ממחלה ויראלית ומזיהום חיידקי. ביכמן אושפז במהרה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם.
למרות המאמצים הרבים של הרופאים, הערב נודע שביכמן נפטר בלילה שבין רביעי וחמישי. ד"ר בוריס איסקוביץ', מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי מסר למאקו: "מדובר במהלך סוער מאוד של מחלה. מיטב המומחים עשו כל שבידם כדי לסייע. משפחתו ידעה בכל שלב על מצבו והייתה שותפה לטיפול שניתן לו".
לא מדובר בידיעה המרה היחידה שפורסמה היום. היום נודע כי בר כלף, צעיר שהצית את עצמו בנתניה לאחר שלא הוכר על ידי משרד הביטחון, נפטר מפצעיו הקשים. טרם האירוע הקשה, כלף ניסה קבל הכרה כפוסט טראומתי במשרד הביטחון. עם זאת, במשרד הביטחון סירבו להיענות בטענה שכלף סבל מסכיזופרניה שלא הייתה קשורה לשירותו הצבאי.
עם זאת, חברו של כלף העיד: "בצבא הוא היה מלח הארץ, לא היה בן אדם שלא התחבר אליו ולא אהב אותו. מאוד חברותי וחכם, בן אדם עם ראש על הכתפיים. הוא היה מפקד מאוד חזק גם פיזית וגם נפשית. בן אדם בעל מידות טהורות וטובות. הוא לא היה במצב טוב מבחינה נפשית. משהו בנפש שלו התקלקל, הוא עבר טראומה ולא כל כך ברור מה זה היה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה