בריאות

תושב חולון חושף: כך רפואה משלימה הצילה לי את הרגל

תושב חולון סבל מבעיות וכאבים ולכן פנה למרפאת כללית רפואה משלימה בעיר. טיפולי דיקור סיני וטווינא שקיבל במרפאה הקלו על מצבו באופן ניכר. לאחרונה כתב מכתב הוקרה למטפל המקצועי
מערכת ice | 
דיקור סיני (צילום שאטרסטוק)
אריה פרנסז, תושב חולון, סבל מכאבים ברגלו מה שפגע באיכות חייו. לאחר שקיבל המלצה מרופא המשפחה לנסות טיפולים משלימים, הוא פנה אל מרפאת כללית רפואה משלימה בעיר, שם הומלץ לו לקבל שני טיפולים במקביל: דיקור סיני וטווינא. בעקבות הטיפולים חש פרנסז הקלה משמעותית במצבו.
במכתב הוקרה למרפאת כללית רפואה משלימה בחולון כתב כך: "הגעתי לכללית רפואה משלימה בעקבות בעיה שהייתה לי ברגל, סחבתי כאבים ומוגבלות והגעתי מאוד סקפטי. התחלתי טיפול טווינא ודיקור אצל המטפל אוריאל ממן וברצוני לשבח אותו על הטיפול המסור והמקצועי שמאוד היטיב עמי. תודה רבה וישר כוח".
דיקור סיני הוא טיפול עתיק אך פופולרי מאוד גם בימינו שיכול לסייע בטיפול במגוון כאבים כרוניים ואקוטיים – בגב, בצוואר, במפרקים וכאבים נוספים. המטפלים בדיקור מציעים טיפול מותאם אישי בראייה הוליסטית כדרך נוספת לטפל במגוון מצבים בריאותיים – מבעיות שינה, דרך בעיות עיכול, התמודדות עם חרדות וסטרס ועד לבעיות פוריות ועוד. כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתחילים בפגישה עם רופא MD שמתאים את תוכנית הטיפולים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת. ההתאמה שלו מתבססת על הניסיון הקליני הרב יחד עם המחקרים בתחום שהצטברו עם השנים.
טווינא היא שיטת טיפול שבאה מעולם הרפואה הסינית ומכונה גם "עיסוי סיני". ייחודו של העיסוי העתיק הזה טמון במידה רבה ביכולת שלו להשפיע על מגוון רחב של בעיות, בדגש על בעיות אורתופדיות וכאבים כרוניים מסוגים שונים. הניסיון של המטפלים בשיטה מלמד שהיא מסייעת מאוד למי שסובל ממוגבלויות בתנועה – עם או בלי כאבים. בנוסף, השילוב של העיסוי והמגע בנקודות ייעודיות בגוף מאפשר לשפר את זרימת הדם והאנרגייה ובכך להגביר את האיזון בין הגוף והנפש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה