בריאות

לקראת גל תחלואה חדש? רה"מ כינס את קבינט הקורונה

האם אנחנו בפתחו של גל קורונה חדש? בעקבות עלייה של תחלואת הקורונה, בשילוב של שפעת, כינס ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד את קבינט הקורונה
מערכת ice |  1
קורונה ודיכאון (צילום unsplash, freepik)
אחרי תקופה ארוכה, ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד, כינס היום (חמישי) את קבינט הקורונה וזאת על רקע העלייה בתחלואת הקורונה והשפעת. בתקופה האחרונה נראה כי החורף כבר אתנו ואיתה מגיעה הסכנה להתפשטות נגיפי השפעה והקורונה במקביל.
במהלך הדיון הממונה על הקורונה במשרד הבריאות, פרופ' סלמן זרקא, סקר את ההיערכות ומוכנות מערכת הבריאות בהתמודדות מול התחלואה המשולבות של השפעת והקורונה. יש לציין כי בשבועות האחרונים מספר חולי הקורונה נמצא במגמת עלייה וכך גם כמות המאושפזים בבתי החולים.

בדיון השתתפו פרט לראש הממשלה גם מנכ"לית משרד ראש הממשלה, מנכ"ל משרד הבריאות, היועץ לביטחון לאומי וראש המלל וכן שר הבריאות, ניצן הורוביץ, שהביע הערכה לגורמי המקצוע שהצליחו להוביל את הציבור בגלי הקורונה הקודמים תוך שמירה על בריאות הציבור ומשק מתפקד.
לפיד סיכם בדיון: "ההערכות המצוינת של הממשלה מציבה אותנו בעת הזו במצב טוב מאוד ובמוכנות גבוהה לכל התפרצות. יחד עם זאת, הקורונה עדיין חלק מהמציאות בעולם ובארץ וחשוב להמשיך במיקוד באוכלוסייה בסיכון, בהסברה והמשך בדיקות וחיסונים. פעילות משל"ט מגן ישראל ומפקדת אלון תמשיך על פי התכנון עד סוף ינואר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נכות
    יהונתן 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקורונה נגמרה אז חלאס. להמית את הציבור הישראלי
    סגור