בריאות

הילדים בצהרוני העירייה קיבלו "ירקות רקובים ולחם עם עובש"

תלונות דומות על אוכל מקולקל שהוגש לילדים בצהרוני עירייה בהוד השרון וחולון, העלו שמדובר באותה חברת קייטרינג. ההורים: "נתנו להם ירקות רקובים, לחם עם עובש ואפילו תולעת במזון"
מערכת ice | 
גן ילדים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הורים לילדים בצהרוני העירייה של הוד השרון וחולון התלוננו על תולעים ועובש במזון שמוגש בגן, מה שגרם לילדים לכאבי בטן ושלשולים. בדיקה העלתה שמדובר על אותו ספק קייטרינג בשני המקרים.
ההורים סיפרו לכתבת רעות עוזיאל מאתר mako, כי אחת האמהות בגן טרום-טרום חובה בהוד השרון צילמה תמונות של פירות וירקות רקובים, ואילו אמא אחרת נכנסה למטבח ומצאה "קוסקוס קשה ויבש, עוף טבול בשמן עם עור ועצמות, ירקות רקובים, לחם עם עובש".
אותה אם סיפרה כי כמה ילדים יצאו הביתה מוקדם בעקבות כאבי בטן ושלשולים, ולמחרת גילו ההורים נמלים מחוץ לקופסאות האוכל שהגיעו בקופסאות פלסטיק. "לאחר שעוד ועוד תמונות של נמלים צצו, הבנו כי מדובר במגמה ולא רק בגן שלנו אלא בכל האשכול", אמרה האם.
במקביל לבעיה בהוד השרון, התגלו טענות דומות בצהרוני עירייה בחולון, והסתבר כי מדובר באותו ספקית קייטרינג - חברת "מבושלת". בחולון נמצאה תולעת באוכל של אחד מבתי הספר היסודיים, ואחד האבות סיפר: "הילדים מקבלים אוכל קר, אוכל לא טרי, אוכל מקולקל שעומד בחום שעות. כל יום הילדה שלי מתלוננת שכואבת לה הבטן".
ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, הודיע על החלפת חברת הקייטרינג בעקבות המקרים. רשת הצהרונים בחולון מסרה בתגובה: "לצערנו בשל תקלה שחלה בחברת הקייטרינג הגיעה אתמול לכיתת צהרון אחת בבית ספר מנת גזר עם עצם זר לא מזוהה. העצם הזר הועבר לבדיקה".
חברת מבושלת הגיבה לטענות: "החברה פועלת למעלה מ-30 שנה ומספקת ארוחות טעימות וטריות למגוון רחב של לקוחות מהמגזר הפרטי והמוסדי ופועלת בתקנים המחמירים ביותר ותחת פיקוח צמוד של משרד הבריאות. בהוד השרון נרשם מקרה נקודתי שטופל במיידי... נמצא מספר בודד של פירות וירקות פגומים שהגיעו בתוך המארזים האטומים מהספק. הנושא נבדק, נחקר וטופל מיידית. המקרה הספציפי בחולון נבדק ביסודיות ועל פי הממצאים שנשלחו לחברה אין דרך לדעת מהו אותו גורם במנה שנחשד על פי הטענות כגוף זר. אף על פי כן, החברה פועלת במלוא האחריות בנושא ובכבוד ראש כפי הנדרש ועירבה גם את ספק חומר הגלם לבדיקה מעמיקה בנושא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה