בעולם

בעלות מיליוני שקלים: הפרסומת שתשודר בסופרבול - והקשר לישראל

על רקע העלייה במקרי האנטישמיות ברחבי העולם מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, הקרן למאבק באנטישמיות הודיעה כי רכשה זכויות שידור במהלך הפסקת הפרסומות של משחק כחלק מאירוע הסופרבול, במקביל לקמפיין נרחב שעלה בארה"ב אשר מעלה מודעות לסוגיית החטופים
מערכת ice | 
סופרבול (צילום Anthony Quintano)
בקרב יתקיים אירוע הספורט החשוב ביותר בארה"ב, הסופרבול, ובו תוצג פרסומת נגד אנטישמיות. המהלך המרגש יתקיים בזכות הקרן למאבק באנטישמיות של רוברט קראפט, הבעלים של ניו אינגלנד פטריוטס, אשר הודיעה כי רכשה זכויות שידור במהלך הפסקת הפרסומת של משחק שייערך בקרוב.
חשוב לציין כי עלות הרכישה היא 7 מיליון דולר, והיא תנסה להעלות את המודעות לתופעת האנטישמיות שהרימה ראשה בעקבות מלחמת חרבות ברזל. בנוסף לכך, זו הפעם הראשונה שסופרבול תתמקד באנטישמיות. מארגון "הקרן למאבק באנטישמיות" מסרו כי "לקרן למאבק באנטישמיות יש משימה פשוטה: לעודד אמריקאים לעמוד מול כל צורות השנאה המבוססות על דת, גזע, מגדר, רקע או כל דבר אחר שעושה אותנו שונים זה מזה באופן מהותי. השנאה בכל הצורות נמצאת במגמת עלייה. זה צורם לראות את זה בימינו".
   
נוסף על הפרסומת, עלה בארה"ב קמפיין הסברה נרחב להעלאת המודעות בנושא החטופים הישראליים אשר מוחזקים על ידי ארגון הטרור חמאס בעזה. כחלק מהקמפיין, פורסמו שלטי חוצות וסרטונים רבים בנושא זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה