בעולם

מזכ"ל האו"ם הותקף על ידי אחות החטוף: "תסתכל לי בעיניים"

16 בני נוער נפגשו עם מזכ"ל האו"ם בשל אמירותיו מעוררות הסערה נגד ישראל והחטופים המוחזקים בשבי חמאס. אחותו של אחד החטופים תקפה את מזכ"ל האו"ם: " אתה צריך לבוא לקיבוצים ולכל האזור של המסיבה, לבקר בישראל ולראות מה אהובינו עברו"

מערכת ice | 
אנטוניו גוטרש מזכ"ל האו"ם (צילום shutterstock)
לאור חוסר תמיכתו של מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, בישראל בכלל בחטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס בפרט, נפגשו הלילה (בין חמישי לשישי), 16 בני נוער וצעירים אשר יקיריהם מוחזקים בשבי חמאס עם מזכ"ל האו"ם.
על פי דיווח של חדשות 12, בני הנוער הביעו ביקורת נוקבת על התנהלות האו"ם בימים אלו וטענו כי אמירותיו של אנטוניו גוטרש, מזכ"ל האו"ם אינן ראויות. באותה פגישה, נכח שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן ובין השניים התקיים עימות.
לאור אמירתו מעוררת הסערה שאמר מזכ"ל האו"ם כי מתקפת הטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר "לא קרתה בוואקום", תקפה אותו יעלה דוד, אשר אחיה אביתר נחטף מהמסיבה ברעים: "אם אכפת לך משלום זה בסדר, אבל אתה לא יכול לך להגיד משהו שמצדיק את הטבח. אתה מייצג אותי ואת כל האנשים שסביב השולחן הזה. תסתכל לי בעיניים. אתה צריך לבוא לקיבוצים ולכל האזור של המסיבה, לבקר בישראל ולראות מה אהובינו עברו. זה מה שמנהיג אמיתי עושה. זה מה שאנחנו מצפים ממך".
כחלק מהביקורת הנוקבת שמתחו בני הנוער בפגישה, מזכ"ל האו"ם טען כי התקשורת עיוותה את אמירותיו.  מלבד זאת, ציין מזכ"ל האו"ם כי הוא לא הצדיק את מעשי חמאס, אך השגריר גלעד ארדן תקף אותו ואמר: "אז תגיד לאנשים בעזה שהקונטקסט של ההפצצות שלנו זה כדי לשחרר את החטופים, גם זה לא קורה בוואקום". בתגובה לכך, אמר מזכ"ל האו"ם גוטרש לארדן: "אני פה כדי להיפגש עם החטופים, תן לי לדבר איתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה