בעולם

הקומיקאי האהוב זוכה לתמיכה מפתיעה בצל האשמות האונס

בימים האחרונים הקומיקאי הבריטי ראסל ברנד מואשם בהטרדה מינית, אונס ואיומים בידי 4 נשים. למרות הטענות הקשות, נדמה כי קהל האוהדים של ברנד תומך בו וביניהם נמצאת גם מגישת חדשות הספורט של סקיי ספורט
מערכת ice |  1
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אלו שזוכרים את הקומיקאי הבריטי ראסל ברנד, שהיה פעיל יותר בעיקר מתחילת שנות ה-2000 והלאה, בוודאי גם זוכרים שהוא היה ידוע, בין היתר, בגלל התנהגותו ההוללת וחסרת המעצורים. לאחרונה מתברר כי התנהגות זו באה במחיר כבד ללא פחות מארבע נשים שטוענות כי ברנד הטריד, אנס ואיים עליהן.
לפי הטענות החדשות, ברנד תקף מינית נערה בת 16 בלבד כאשר היו במערכת יחסים זוגית ומתעללת. בתלונתה היא מעידה כי פעם אחת הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי בניגוד לרצונה ואפילו גרם לה לחנק. מתלוננת אחרת שעבדה פעם עם ברנד טוענת שהוא תקף אותה מינית ואז איים עליה כי אם תחשוף את התקיפה הוא יתבע אותה. והתלונות כאמור רק מצטברות.
לאחר שתחקיר בנושא פורסם בבריטניה, ברנד מיהר להגיב והודה בכך שהיו לו שנות הוללות וכי הוא לא מתבייש בהן. עם זאת, הוא הכחיש בתוקף כל מעשה של תקיפה ואונס בטענה שכל מעשה היה בהסכמה. 
גרסתו של ברנד זוכה כעת ללא מעט תמיכה. למשל, לאחרונה הופיע בפני קהל ענק בוומבלי וזכה למחיאות כפיים סוערות. כמו כן, אחותה של רעייתו הנוכחית שבין היתר גם מגישה חדשות ספורט בסקיי ספורט, שיתפה את פוסט ההכחשה של גיסה כאות תמיכה. לאחר זמן מה היא נאלצה למחוק את הפוסט.
נזכיר כי ברנד היה נשוי לתקופה קצרה לזמרת קייטי פרי, אך הנישואים בין השניים התפוצצו לאחר שברנד נפרד מפרי בהודעה קצרה רגע לפני שעלתה להופיע. זמן קצר לאחר מכן המגישה של סקיי ספורט, קירסטי גלאגר, הכירה לו את אחותה הצעירה, בת 18 בלבד, והשניים החלו לצאת ולבסוף התחתנו. לאחר פרסום התלונות היא נאלצה למחוק את חשבון האינסטגרם שלה בעקבות התגובות הקשות שהיא מקבלת ברשת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני לוגם אספרסו בהנאה כשהשחקן זוכה לתמיכה. (ל"ת)
    דור האספרסו 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור