בעולם

פוטין מתחיל לדאוג? אוקראינה עוברת ממגננה להתקפה

לאחר שבועות של פינוי מוקשים, כוחות אוקראינים פרצו באופן נרחב את קו ההגנה הראשון של רוסיה ליד זפוריז'יה. גורמים מצבא אוקראינה מסרו כי הם צופים להישגים נוספים בעתיד הקרוב
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין (צילום shutterstock)
לאחר שבועות של פינוי מוקשים כוחות אוקראינים פרצו אמש (שבת) את קו ההגנה הראשון של צבא רוסיה ליד העיר זפוריז'יה. לאחר המהלך המוצלח גורמים בצבא האוקראיני צופים להישגים מהיר ככל שהם יגיעו מהר יותר לעבר קו ההגנה השני והחלש יותר.
גורם צבאי בכיר בצבא אוקראינה מסר כי :"אנחנו עברנו את קו ההגנה הראשון לעבר השני, במרכז המתקפה, אנו משלימים כעת את השמדת יחידות האויב שמספקות מחסה לחיילים הרוסים מאחורי קו ההגנה השני".
לאחר מכן, הוסיף אותו גורם כי: "במוקדם או במאוחר ייגמרו לרוסים כל החיילים הטובים. זה ייתן לנו תנופה אדירה להמשיך ולתקוף יותר ויותר. לדעתי, הרוסים לא האמינו שאנחנו נעבור את קו ההגנה הראשון. הם התכוננו למעלה משנה. הם עשו הכל על מנת לוודא שהאזור הזה יהיה מוכן היטב והפתענו אותם".
בתוך כך, נשיא אוקראינה זלנסקי פרסם לאחרונה שארצו פיתחה נשק שיכול לפגוע למטרות לטווח של 700 ק"מ, בהתייחסות למתקפה אווירית על שדה תעופה במערב רוסיה שהתרחשה השבוע. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו רשם זלנסקי בנוסף כי המטרה של אוקראינה היא להגדיל את הטווח הנ"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה