בעולם

זום משנה כיוון: הבקשה החריגה שנשלחה לעובדי החברה

חברת זום מבקשת מעובדיה להגיע לשני ימי עבודה במשרד. הבקשה נוגעת לכל עובד שמתגורר במרחק של עד 80 קילומטר ממשרדי החברה. דובר החברה מסר: "אנו מאמינים שגישה היברידית מובנית היא היעילה ביותר"
מערכת ice | 
זום (צילום unsplash)
חברת זום שהצליחה לשנות את הרגלי העבודה שלנו החליטה לבקש מעובדיה לחזור לעבוד במשרד. זו הפעם הראשונה שהחברה מחליטה לשנות את ההחלטה המקורית שלה מאז שהחלה מגפת הקורונה שהשאירה רבים בבתים.
בקשת החברה נוגעת לכל מי שמתגורר במרחק של עד 80 קילומטר ממשרדי החברה. על פי הודעת החברה, היא מעוניינת לקיים שבוע עבודה היברדי שיכלול הגעה למשרד בשני ימי השבוע ושלושה ימי עבודה מרחוק.
דובר החברה מסר למגזין Business insider כי: "אנו מאמינים שגישה היברידית מובנית - כלומר עובדים שגרים ליד משרד צריכים להיות בו יומיים בשבוע כדי ליצור אינטראקציה עם הצוותים שלהם - היא היעילה ביותר עבור זום. כחברה, אנו נמצאים בעמדה טובה יותר להשתמש בטכנולוגיות שלנו, להמשיך לחדש ולתמוך בלקוחות הגלובליים שלנו."
כזכור, זה לא הצעד הראשון של זום בו היא מנסה להחזיר את עובדיה למשרד. החברה הכריזה על Intelligent Director for Zoom Rooms עטור הפרסים. Intelligent Director משתמש בבינה מלאכותית ובמספר מצלמות במהלך פגישות היברידיות באמצעות Zoom Rooms כדי לספק את התמונות והזוויות הטובות ביותר של המשתתפים בחדר כך שגם משתתפים מרוחקים יוכלו לראות כל משתתף בבירור, אפילו בחדרי ישיבות גדולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה