בעולם

הקונגרס האמריקני יקבע: האם יש דבר כזה חייזרים?

מחוקקים בוועדת המשנה לביטחון לאומי, הגבול וחוץ של ועדת הפיקוח של בית הנבחרים ישמעו עדויות פומביות של שלושה אנשים, ששירתו בעבר בצבא ארה"ב, הטוענים כי ראו חייזרים
מערכת ice | 
חייזר (צילום פייסבוק)
פאנל של הקונגרס האמריקני יקיים ביום רביעי דיון על טענות כי הממשל האמריקני מסתיר ראיות על קיומם של חייזרים
מחוקקים בוועדת המשנה לביטחון לאומי, הגבול וחוץ של ועדת הפיקוח של בית הנבחרים ישמעו עדויות פומביות של שלושה אנשים ששירתו בעבר בצבא ארה"ב הטוענים כי ראו חייזרים. העדים כוללים: דיוויד גרוש, קצין מודיעין לשעבר בחיל האוויר האמריקאי; דיוויד פראבור, מפקד בדימוס של הצי האמריקאי; וריאן גרייבס, טייס לשעבר בחיל הים.
חבר הקונגרס הרפובליקני טים בורצ'ט מטנסי אמר בהודעה לעיתונות בשבוע שעבר שהכריז על הדיון כי העדים "יספקו עדות פומבית כי העם האמריקני ראוי לאמת". בדיונים קודמים בקונגרס, מחוקקים לחצו על משרד ההגנה להסביר את התצפיות הללו, כאשר חברי הקונגרס תיארו אותן כאיום פוטנציאלי לביטחון הלאומי.
בשנה שעברה, ועדת המודיעין של בית הנבחרים קיימה את השימוע הראשון בקונגרס בנושא עצמים מעופפים בלתי מזוהים (עב"מים) מזה עשרות שנים, וועדת משנה של השירותים המזוינים של הסנאט שמעה ממנהל המשרד לפתרון אנומליות בכל התחומים של הפנטגון באפריל.
שון קירקפטריק, מנהל המשרד שהוקם כדי להתמקד בתצפיות של עב"מים, אמר אז לפאנל הסנאט שהממשלה עוקבת אחר יותר מ-650 מקרים פוטנציאליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה