בעולם

ממשיך להתפוצץ: אילון מאסק בהישג מרשים לחברת החלל שלו

חברת החלל של אילון מאסק, SpaceX, הגיעה להסכם עם חיל החלל האמריקאי. במסגרתו, החברה תוכל לשגר את הלווינים שלה מבסיס חיל האוויר הצבאי בקליפורניה. לחברה של מאסק יש סה"כ 5 אתרי שיגור
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, מתוך אתר spacex)
הישג לאלון מאסק: חיל החלל של ארצות הברית הודיע אתמול (שני) כי ניתן אישור לחברת החלל של מאסק, SpaceX, לשגר את לוויני החברה מבסיס צבאי בקליפורניה. עם קבלת אישור זה, חברת החלל של מאסק משיגה אתר חשוב שייתן לה אוויר לנשימה ומעמיד את מספר אתרי השיגור שלהם על 5.
במסגרת ההסכם, חברת SpaceX תשגר את רקטות השיגור שלהם ממתחם שיגור מס' 6  מבסיס חיל החלל האמריקאי בונדנברג. אתר השיגור ממוקם צפונית ללוס אנג'לס, במקום בו חברת החלל של מאסק מפעילה אתר שיגור לווינים נוסף. לחברה יש עוד שני אתרי שיגור בפלורידה ועוד אתר שיגור פרטי הממוקם בדרום טקסס. סך הכול חמישה אתרי שיגור.
בהצהרת חיל החלל של ארצות הברית בנוגע לאישור מתקן השיגור החמישי, לא מצוין מתי יפוג תוקפו של ההסכם בין השניים. כזכור, לפני שבוע שיגרה החברה את ספינת החלל הענקית שלה אך היא התרסקה לאחר שהגיעה לגובה של 39 קילומטרים. מאסק עצמו היה סקפטי לפני השיגור ואמר: "אני מניח שהייתי רוצה פשוט להנמיך את הציפיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה