בעולם

אילון מאסק השתגע: שינה את שמה של בתו הקטנה לזה

בתו הפעוטה של אילון מאסק נקראה עד היום Exa Dark Sider?l, אבל זה קצת ארוך מדי ומסובך מדי, אז מאסק והאקסית גריימס שינו את שמה ל... "?", סימן שאלה. האם הממשלה תסכים?
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
היזם ואיש העסקים אילון מאסק הוא לא אדם שגרתי, לא בחייו האישיים ולא בעסקים. יש לו לא פחות מ-10 ילדים מנשים שונות, אחד מהם הפך באחרונה לטרנסג'נדרית ושינה את שמו ואילו שני הקטנים "זכו" לשמות פרטיים, איך נגיד, לא רגילים.
שני ילדיו הקטנים הם מהזמרת גריימס, ממנה בינתיים נפרד. הגדול שבהם בן שנתיים, זכה לשם - X Æ A-12, אבל בקיצור אתם יכולים לקרוא לו X. כן, איקס.

זה לא נגמר. לבת הקטנה שלהם, בת שנה ושלושה חודשים, קראו עד עכשיו Exa Dark Sideræl. או בקיצור, אקסה. אבל זה לא היה מספיק מוזר אז הם החליטו לשנות לה את השם. למה, אתם שואלים? אז זהו שזו בדיוק התשובה. השם החדש של הפעוטה לפי מה שפרסמה האם גריימס הוא "Y, או Why? או פשוט '?'". כן השם שלה הוא סימן שאלה, אלא שהממשל לא מכיר בשמות שכוללים תווים. או רק תווים.
 
גריימס עשתה את החשיפה לאחר ששיתפה תמונה נדירה של הילדה בחולצה אדומה עם שיער ירוק, לצד תמונה שלה במראה תואם. היא כתבה שלמרות שהיא ומאסק בדרך כלל לא חולקים תמונות של בתם כדי להגן על פרטיותה, היא פרסמה את התמונה הזו מכיוון שהילדה נראית בה "די בלתי מזוהה".
בתם של השניים נולדה באמצעות פונדקאית בדצמבר 2021, דבר שגריימס חשף בטעות בכתבה לVanity Fair לאחר שהמראיין שמע את בכיות התינוק ברקע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה