רכב

הבת הסודית של מאסק נחשפה: מה השם שניתן לה?

מסתבר שאחרי שישה בנים, מאסק זכה לפני שלושה חודשים לחבוק בת משותפת עם אימו של X. הבת זכתה גם היא לשם מאוד לא קונבנציונאלי
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ World Government Summit)
​גריימס, מוזיקאית האלט-פופ הקנדית ובת זוגו של האיש העשיר בעולם אילון מאסק, חשפה בראיון ל-"ואניטי פייר" שלה ולמאסק נולדה בת נוספת בחשאיות, אחות ל- X Æ A-XII, שנולדה בהליך פונדקאות. גריימס אמרה כי, "תמיד רצינו לפחות שלושה או ארבעה ילדים". למאסק יש חמישה ילדים נוספים עם אשתו הראשונה, ג'סטין, משמונה שנות נישואיהם שהתפרשו משנת 2000 עד 2008.
כשנשאלה אם יש לה תינוק חדש בחייה, זמרת הפופ ניסתה בהתחלה לחמוק מתשובה, ולבסוף אישרה ש-Y הצטרפה למשפחה בדצמבר, ובסופו של דבר חלקה את שמה המלא. כזכור, לשניים נולד לפני שנתיים בנם הראשון המשותף, X Æ A-12 "X AI Archangel" שזכה לכינוי "X" ועורר הרבה  עניין סביב רישום השם וייחודיותי. עכשיו מצטרפת אליו Y שגם כאן מדובר בקיצור לשם מלהיב הרבה יותר - Exa Dark Sideræl Musk.
Grimes אמר ל-Vanity Fair שהשם Exa מתייחס למונח מחשוב-על exaFLOPS, או ליכולת לבצע 1 קווינטיליון פעולות נקודה צפה בשנייה. האופל, אמרה, מייצג את "הלא נודע. אנשים חוששים מזה אבל זה באמת היעדר פוטונים. החומר האפל הוא המסתורין היפה של היקום שלנו." סידראל מבוטא "אנחה-צבי-אי-אל" והוא איות "אלפי יותר" של צדדי, "הזמן האמיתי של היקום, זמן הכוכבים, זמן החלל העמוק, לא זמן כדור הארץ היחסי שלנו". השם גם מכבד את הדמות האהובה עליה שר הטבעות גלדריאל, ש"בוחר לוותר על הטבעת".
גריימס הביעה לאורך כל הראיון רצון לשמור על הדמיון והפרטים של בתה פרטיים; לאחר פרסומו, היא צייצה בטוויטר: "עשיתי את זה כדי לדבר על העבודה שלי, לא 'לחשוף הכל' אז בבקשה תכבד את הפרטיות שלה כי אני אשמח שהיא תוכל לחיות חיים פרטיים ככל האפשר".
היא גם הוסיפה בציוץ נפרד שהיא ומאסק, בין חברות טכנולוגיה אחרות, "נפרדו שוב מאז כתיבת המאמר הזה, אבל הוא החבר הכי טוב שלי והאהבה של החיים שלי, והחיים והאמנות שלי מוקדשים לנצח למשימה עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה