בעולם

פיתתה את בן זוגה למקלחת - ודקרה אותו למוות

מורה בבריטניה מואשמת ברצח בן זוגה מזה 17 שנים. על פי התביעה, היא רצחה אותו בעקבות מקרים חוזרים ונשנים של בגידה מצידו. המשטרה מצאה מחברת בה תיארה כיצד תרצח אותו
מערכת ice | 
סכין (צילום unsplash)
מורה בבריטניה פיתתה את בן זוגה מזה 17 שנה למקלחת, שם חשב כי השניים ישכבו – ואז דקרה אותו ולאחר מכן קברה את גופתו בגינה לאחר שחשדה כי הוא בוגד בה.
ההאשמות המזעזעות נגד פיונה ביל בת ה-49 הוגשו ביום שני בבית המשפט בנורת'המפטון. "ניקולס בילינגהם, בעוד בקשר עם הנאשמת, בגד בה עם נשים אחרות. היא האמינה שהוא בוגד בה שוב", אמר התובע סטיבן פריאן.
"במקום לעזוב אותו, היא גיבשה תוכנית איך ומתי להרוג אותו, איפה להסתיר את גופתו, איך לכסות ולהסביר את היעלמותו ולהסביר את ההיעדרות שלה מהעבודה כשהיא הרגה אותו", הוסיף פריאן.

ביל, שלימדה כיתה ו' באקדמיית איסטפילד, אמרה לסביבתה שבילנגהם בן ה-42 עזב אותה למען אישה אחרת – וגם השתמשה בטלפון שלו כדי לשלוח הודעות לחבריו ועמיתיו לעבודה, והעמידה פנים שהוא עדיין בחיים.
המורה אמרה למנהלת שלה שהיא נדבקה בקורונה ועליה להיות בבידוד ולכן לא נכחה בעבודה מה-1 בנובמבר 2021 ועד ליום הרצח ב-12 בנובמבר, כך נמסר בסקיי ניוז.
ביל הכחישה כי רצחה את בן זוגה, ששרידיו התגלו במרץ 2022. ניתוח שלאחר המוות קבע שהוא מת מפצע דקירה בודד בצוואר, שם נחתך וריד הצוואר.
"בכל פעם שהוא בגד, הוא היה מזלזל עוד יותר והיה יותר ביקורתי, ידעתי שאני לא יכולה לתת לו להתחמק מזה", כתבה ביל באחת ממחברותיה שנמצאו. "אוקטובר 2021. הוא ירק עליי ואיים עליי במהלך סקס. חשבתי לעזוב אבל הדברים שהוא אמר ועשה הזינו את הצד האפל שלי – אני קוראת לה Tulip22, היא פזיזה, חסרת פחד ויעילה. חסרת רחמים", כתבה ביל.
בהמשך התפרסם כיצד כתבה לפרטי פרטים את תכנון הרצח ונראה כי לא מדובר היה באירוע ספונטני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה