בעולם

מדהים: 31 שנה אחרי שנעלמה נמצאה בבית אבות בפורטו ריקו

31 שנה לאחר שנעלמה ואף הוכרזה כמתה - פטרישיה קופטה בת ה-83 נמצאה בחיים, בפורטו ריקו. תושבת פיטסברג, פנסילבניה נעלמה ב-1991 והותירה את משפחתה המומה
מערכת ice | 
פטרישיה קופטה (צילום טוויטר @CBSNews)
בשנת 1992 נעלמה פטרישיה קופטה בת ה-52 מרחובות פיטסבורג, פנסילבניה והוכרזה כמתה. אתמול (שישי) פרסמה משפחתה כי קופטה נמצאה בחיים בבית אבות בפורטו ריקו. "אני לא מאמינה. זה הלם מוחלט", אמרה אחותה של קופטה, גלוריה סמית', ל-ABC 7. "באמת חשבנו שהיא מתה כל השנים האלה".
קופטה נכנסה למרכז טיפול למבוגרים ב-1999 וסיפרה לעובדים שהיא הגיעה לפורטו ריקו על ספינת תענוגות מאירופה. כאשר החל לפתח תסמינים של דמנציה, קופטה החליטה לתת כמה פרטים מחייה לעובדת סוציאלית, שיצרה קשר עם קצין אינטרפול.

לאחר בירורים מעמיקים ובאמצעות דגימת DNA זהותה של קופטה התגלתה והמשטרה הודיעה לבעלה, בוב, שאשתו האבודה בחיים ונמצאת כ-3000 ק"מ מהיכן שנעלמה.
"חזרתי הביתה לילה אחד והיא פשוט נעלמה ואף אחד לא ידע איפה היא נמצאת, סיפר בעלה במהלך מסיבת עיתונאים. "זה נמשיך כמעט 31 שנה וזה היה רע. זה עלה לי הרבה כסף. אפילו פרסמתי מודעות בעיתון בפורטו ריקו בחיפוש אחריה.
לדבריו, קופטה, שכיום בת 83, נאבקה עם בעיות נפשיות כשנעלמה – ולעיתים קרובות דיברה על נסיעה לפורטו ריקו. הוא אמר שהיא הייתה מטיפת רחוב ידועה ולעיתים קרובות הסתובבה בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה