ויראלי

אימה בלב ים: דייג נעלם לאחר שנגרר ע"י דג טונה ענק

דייג נעלם מתחילת השבוע אחרי שדג טונה עצום אותו ניסה לדוג גרר אותו מסירה בלב ים בהאווי שבארצות הברית. חברו קפץ למים בניסיון להצילו, אך זה נעלם בתוך שניות ספורות
מערכת ice | 
דג טונה (צילום Almcglashan)
דייג בשם מארק קניטל נעלם מתחילת השבוע אחרי שדג טונה עצום אותו ניסה לדוג גרר אותו מסירה בלב ים בהאווי שבארצות הברית, כך נמסר על ידי המשטרה המקומית. קניטל יצא לדוג עם חבר נוסף כארבעה קילומטרים מחוף הים, באזור השעה 5 לפנות בוקר.
חברו של קניטל סיפר על הרגעים האחרונים חפני היעלמותו של קניטל, כשהוא צעק "יש פה דג ענק", רגע לפני שנגרר על ידו לים. החבר ניסה להציל אותו אך ללא הצלחה ובתוך שניות ספורות הוא כבר נעלם בים. במשטרה טוענים כי אותו חבר שהיה עם קניטל אף קפץ לתוך המים, אך לא הצליח לזהות אותו בפנים.
המשטרה ומשמר החופים חיפשו אחר קניטל מאז האירוע הקשה, אך ללא הצלחה. דג הטונה הענק, שלדברי המינהל הלאומי לאוקיאנוס והאטמוספירה יכול לגדול עד 6 רגל ולעלות לא פחות מ-400 פאונד, ככל הנראה גרר את הדייג הרחק מהמקום בו ניסה לדוג עם הסירה.
"בדרך כלל, התקריות שלנו מתרחשות לאורך קווי החוף. זהו מצב שונה כי הוא נמצא בעומק. אם יש דג שבאמת מושך אותו, אתה לא יודע לאן הוא יכול עוד להגיע במהירות שיא", אמר דרווין אוקינקה, עוזר ראש המבצעים של מחלקת הכבאות של מחוז הוואי. ב"ניו יורק פוסט" ניסו להבין האם יש חשד כי חברו של קניטל אחראי למעשים, אך לא קיבלו תשובה מהמשטרה על כך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה