בעולם

המלך צ'ארלס פותח חזית עם אחיו: מדוע העיף אותו מהארמון?

דיווחים מהממלכה מספרים כי המלך צ'ארלס החליט באופן סופי לסגור את משרדו של אחיו הצעיר אנדרו בארמון בקינגהאם ואף להסיר ממנו את כלל האבטחה שקיבל עד כה. למרות זאת, אנדרו יגיע לסעודה המשפחתית בחג המולד
מערכת ice |  1
המלך צארלס (צילום אינסטגרם)
על אף שהנושא הכי גדול שאמור כנראה לשבת עכשיו על ליבו של המלך צ'ארלס זו סדרת הנטפליקס החושפנית של בנו הצעיר ואשתו, בפועל המלך משדר "עסקים כרגיל" ודווקא מכוון את תשומת ליבו לחבר אחר ממשפחת המלוכה ומעשיו  - אחיו הנסיך אנדרו. 
כזכור, הנסיך אנדרו אולץ לוותר על מעמדו המלכותי בשנים האחרונות לאחר שפרשת ג'פרי אפשטיין נחשפה לעולם וכך גם המעורבות שלו בנושא. על פי החשדות הנסיך אנדרו לקח חלק בפעילות של אפשטיין וזוגתו ג'יליין מקסוול וביצע מעשים מגונים בקטינות שהן הביאו לפניו. 
לאור החשדות הללו והעובדה שלאחרונה אנדרו שילם 12 מיליון פאונד לאחת המתלוננות נגדו, על פי הדיווחים מהממלכה מאוחדת המלך העיף את אנדרו מארמון בקינגהאם ומעתה לא יאפשר לו לנהל שם משרד קטן כפי שאפשרה לו אמם המלכה המנוחה.
לאנדרו הובהר כי הוא לא יהיה יותר "עובד פעיל" מטעם הארמון ושהוא לגמרי לבד. כמו כן, הארמון הסיר ממנו את האבטחה שלו באופן מלא ונלקחו ממנו כלל העיטורים על הישגיו הצבאיים.
על אף ההחלטה הזו, מדווח כי אנדרו עדיין ייקח חלק בסעודה המשפחתית והמסורתית של חג המולד בשבוע הבא, לצד שאר בני המשפחה (לא כולל הארי ומייגן ככל הנראה). כמו כן, לפחות לעת עתה אנדרו יוכל להמשיך לשהות בביתו בווינדזור, שממומן מכספי הציבור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלך אנגליה
    אורי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרקבון עבר אי אפשר להסתיר יש לוותר על המלוכה הטיפשית הזו
    סגור