בעולם

אימה ביעד האהוב על הישראלים: בן 15 הותקף באכזריות כי חבש כיפה

האנטישמיות בצרפת ממשיכה להשתולל, אחרי שנער יהודי בן 15 שחבש כיפה על ראשו הותקף השבוע באלימות על ידי שני מהגרים מוסלמים: "הם תלשו לו את האוזניות ואז הכו אותו בפנים. הוא ניסה לברוח אבל הם רדפו אחריו. הבן שלי צרח"
מערכת ice | 
פרו פלסטינים (צילום shutterstock)
מאז ה-7 באוקטובר, האנטישמיות בעולם משתוללת בצורה חסרת תקדים, כאשר אחת המדינות שחווה זאת יותר מכולן, כבר במשך שנים רבות יש לומר אך בעיקר מאז החלה המלחמה, היא צרפת, ובעיקר בעיר פריז.
השבוע, אירע עוד מקרה מסוכן של אלימות כלפי יהודי, רק בגלל שחבש כיפה על ראשו. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, נעל יהודי בן 15 שחבש כיפה על ראשו, הותקף השבוע באלימות על ידי מהגרים מוסלמים.
על פי הדיווחים, אותו נער יצא בתחילת השבוע מתחנת המטרו בלבלואה-פרה, כאשר מיד לאחר שירד מהרכבת, שני התוקפים הגיעו לעברו והחלו לתקוף אותו. אמו של הנער סיפרה לעיתוטן "לה פריזיאן" כי: "הם הסירו לו את הכיפה במהירות. שני האנשים הסתובבו לעברו ואמרו לו: 'אתה, היהודי, חכה לנו, חכה לנו' ואז תקפו אותו. הבן שלי עצר, הסתובב לראות מי האנשים האלה שקראו לו. לאחר מכן הוא המשיך להתקדם, אבל אחד מהם הצליח לתפוס אותו".
האם המשיכה וגללה את סיפור האימה של בנה: "דחפו אותו בפינה ליד יציאה אחרת של הרכבת התחתית ואמרו לו: 'תן לנו את הטלפון הנייד שלך'. הם תלשו לו את האוזניות ואז הכו אותו בפנים. הוא ניסה לברוח אבל הם רדפו אחריו. הבן שלי הגן על עצמו, הוא נאבק, הוא הרביץ לאחד משני התוקפים שנפלו. אבל ביחד הם הצליחו להפיל אותו על הקרקע ולפגוע בו. הבן שלי צרח והם בסופו של דבר ברחו".
עוד הוסיפה וסיפרה: "אני חושבת שאם לא הייתה לו את הכיפה שלו, הם לא היו תוקפים אותו". בדיווח נטען כי היא ביקשה מבנה לא לחבוש כיפה על ראשה יותר. עוד דווח כי היא ובנה ניגשו לתחנת המשטרה בעיר והגישו תלונה על "אלימות מכוונת בעלת אופי אנטישמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה