בעולם

טרגדיה בחוף דור: לאחר פעולות החייאה - נקבע מותו של הנער

צוותי הרפואה הוזעקו לפני זמן קצר לחוף דור, לאחר שנער בן 16 נמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה. בסיום פעולות החייאה ממושכות שביצעו בו ללא צלחה, נאלצו לקבוע את מותו במקום
מערכת ice | 
טביעה סמוך לחוף געש (צילום תיעוד מבצעי מדא)
נער כבן 16 נמשה לפני זמן קצר (שלישי) מהמים בחוף דור, שהוא מחוסר הכרה. צוותים של כוחות הרפואה מהארגונים מד"א ואיחוד הצלה הגיעו לזירה והחלו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות.
למרבה הצער, לאחר פעולות ההחייאה הממושכות, שלא צלחו, נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו של הנער. מקרה זה מצטרף לשורת אירועים טראגיים של טביעות שאירעו לאחרונה, ונוספים למגמת העלייה המדאיגה בשיעור מקרי הטביעה.
פראמדיק מד"א, יוסף נהרין וחובשת רפואת חירום במד"א, טליה הודיה סיפרו לאחר האירוע: "הגענו למקום במהירות ועוברי אורח במקום הכווינו אותנו אל הנער שטבע. הם סיפרו שהם הוציאו אותו מהמים לאחר שלא הגיב להם וראו כי הוא מחוסר הכרה".
"בהנחיית מוקד מד"א הם החלו בפעולות החייאה בסיסיות. אנחנו המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות וממושכות ובמשך דקות ארוכות נלחמנו על חייו אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו". הוסיפו.
מיקי שפורן, חובש בארגון 'איחוד הצלה', שהגיע לזירה מסר: "ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו בזירה. נמסר לנו כי הוא טבע במעגן ונמשה מהמים ע"י צעיר נוסף שנתקל בו טובע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה