רכילות עסקית

רמי לוי למען החטופים: זה מה שקרה היום במטה הרשת

לציון 100 ימים למלחמת "חרבות ברזל", במטה רשת רמי לוי שיווק השקמה השתתפו העובדים באירוע קריאת שמות החטופים ושיעור תורה ותפילה לחזרתם המידית בקריאה: "עם ישראל חי"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ)
היום (ראשון) אנו מציינים 100 ימים למלחמת "חרבות ברזל", כאשר גם רשת רמי לוי מציינת היום 100 ימי לחימה ומחזקת את חיילי צה"ל, פצועי צה"ל ואת 136 החטופים שנמצאים בשבי החמאס בתנאים קשים ומסכני חיים - בקריאת שמות החטופים ובתפילה לחזרתם.
כמו כן, מרשת רמי לוי מסרו כי הם מחזקים את חיילי צה"ל שנלחמים בעוז, ומתפללים להחלמת כל הפצועים במהרה ומשתתפים בצערם של כל המשפחות השכולות. בתוך כך, במטה החברה השתתפו העובדים באירוע קריאת שמות החטופים ושיעור תורה ותפילה לחזרתם המידית בקריאה: "עם ישראל חי".
ברשת רמי לוי שיווק השקמה הוציאו הודעה בה נכתב כי "אחינו כל בית ישראל. רשת רמי לוי מציינת 100 ימי לחימה ואת חטיפתם של 136 החטופים שנמצאים בשבי החמאס בתנאים קשים ומסכני חיים. מחזקים את חיילי צה"ל שנלחמים בעוז. מתפללים להחלמת כל הפצועים במהרה ומשתתפים בצערם של כל המשפחות השכולות. הרשת תקיים קריאת שמות החטופים ושיעור תורה בתפילה לחזרתם במטה החברה". לסיום, יצאו בקריאה: "עם ישראל חי".
רשת רמי לוי מציינת 100 ימים למלחמה (יח"צ)
רשת רמי לוי מציינת 100 ימים למלחמה (יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה