רכילות עסקית

הקשר הישראלי של קרלה ברוני וניקולא סרקוזי עובר אצל שגב משה

חברת אנוטקה השיקה את יין הפרימיום הצרפתי רוזבלוד, מבית שאטו ד'אוסטובלון, שבין בעליו נמנים קרלה ברוני וניקולא סרקוזי
מערכת ice | 
שגב משה עם אנדרה חינאווי (צילום אמיר גרין)
חברת אנוטקה שבבעלותה של משפחת חינאווי ג'ורג', השיקה לראשונה את יין הפרימיום הצרפתי רוזבלוד, מבית שאטו ד'אוסטובלון, שבין בעליו נמנים הזוג קרלה ברוני וניקולא סרקוזי.
לכבוד החגיגה אנשי תקשורת, אנשי עסקים ומשפיענים מהשורה הראשונה הגיעו למסעדת ניהון נו בה של שגב משה.

חברת אנוטקה השיקה באחרונה חטיבה לייבוא משקאות מיפן הנקראת "אנוטקה ניהון שו", בנוכחות בכירים מהתעשייה: בכירים ממבשלת שיראטאקי היפנית, הנספח המסחרי בשגרירות יפן בישראל יוסקה צוצומי ונספחים נוספים מהשגרירות, ובכירים מתעשיית היין והקולינריה, שנהנו מסדנת סאקה שהעביר נאור לוי, מייסד תרבות הסאקה בישראל.
במסגרת המהלך וכסנונית ראשונה, תושק בארץ בחודש הקרוב, מבשלת שיראטאקי המפורסמת בעולם הודות לסאקה הייחודי שהיא מייצרת. מדובר באחת המבשלות המובילות והמעוטרות ביפן, הזוכה להצלחה יתרה ברחבי העולם.
מבשלת שיראטאקיהיא  הינה מבשלה משפחתית אשר נוסדה בשנת 1855 ומנוהלת על ידי הדור השביעי במשפחה. שיראטאקי נחשבת לפורצת דרך בתעשיית הסאקה ביפן, בזכות סדרת מוצרים בשם ג'וזן אשר הושקה לפני כ-33 שנים והשפיעה ללא היכר על תעשיית הסאקה ביפן, הודות למנעד טעמים קליל, רענן ופרחוני שעד להשקתו לא התקיים בתעשייה.
נאור לוי, מנהל מחלקת האלכוהול היפני באנוטקה ומייסד תרבות הסאקה בישראל: "כמייסד תרבות הסאקה בישראל, אני שמח וגאה על השותפות עם חברת אנוטקה, הראשונה לזהות את החזון העסקי בשוק פעיל זה ולהרים את הכפפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה