השוק

מהפכה בתחום האלכוהול בישראל: רשת חינאווי במהלך ענק

חברת אנוטקה, בבעלותה של משפחת חינאווי ג'ורג' ונאור לוי, מובילים מהפכה בתחום האלכוהול היפני בישראל - מקימים מחלקה ייעודית בשם "אנוטקה ניהון שו" שתתמחה ותייבא אלכוהול (סאקה, ויסקי, ליקרים, תזקיקים) ייחודי מיפן

מערכת ice |  1
אלכוהול (צילום UNSPLASH)
חברת אנוטקה, בבעלותה של משפחת חינאווי ג'ורג' ונאור לוי, מובילים מהפכה בתחום האלכוהול היפני בישראל - מקימים מחלקה ייעודית בשם "אנוטקה ניהון שו" שתתמחה ותייבא אלכוהול (סאקה, ויסקי, ליקרים, תזקיקים) ייחודי מיפן.
במסגרת המהלך וכסנונית ראשונה, תושק בארץ בחודש הקרוב, מבשלת שיראטאקי המפורסמת בעולם הודות לסאקה הייחודי שהיא מייצרת. מדובר באחת המבשלות המובילות והמעוטרות ביפן, הזוכה להצלחה יתרה ברחבי העולם.
מבשלת שיראטאקי, מבשלה משפחתית אשר נוסדה בשנת 1855 ומנוהלת על ידי הדור השביעי. שיראטאקי נחשבת לפורצת דרך בתעשיית הסאקה ביפן, בזכות סדרת מוצרים בשם ג'וזן אשר הושקה לפני 33 שנים - Jozen Mizuno Gotoshi  והשפיעה ללא הכר על תעשיית הסאקה ביפן, הודות למנעד טעמים קליל, רענן ופרחוני שעד להשקתו לא התקיים בתעשייה.
המבשלה מתגאה בשימוש מי שלגים טהורים הנובעים מרצועת הרים בשם טאניגאווה ולאורז הייחודי הגדל בשמורת אונומה המפורסמת באיכות גידולי האורז . המבשלה ממוקמת בעיירת סקי הקסומה בשם אצ'יגו יוזאווה, השוכנת במחוז ניגאטה. 
אנדרה חינאווי, מבעלי חברת אנוטקה, ציין "כחלק מצמיחתה של אנוטקה, מצאנו צורך גובר להרחיב את פעילותנו ולשים דגש על יבוא משקאות מיפן המופלאה, המציעה מגוון אינסופי של אלכוהול משובח ואיכותי. בשנה הקרובה אנו צפויים להחדיר לשוק הישראלי שלל משקאות ממותגים מסקרנים, על מנת להמשיך ולעצב את תרבות האלכוהול בישראל ולהצעידה למחוזות חדשים".
גיא בליס, מנכ"ל אנוטקה, הוסיף "הקהל הישראלי חובב יין ואלכוהול ובשנים האחרונות חלה קפיצת מדרגה משמעותית באשר לתרבות צריכת האלכוהול. כעת, כחלק ממהלך אסטרטגי, אנו שמחים להיות החברה הראשונה שמקימה מחלקה מתמחה שתציע מאות משקאות מובילים מיפן ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים- ברים, מסעדות אסיאתיות, מעדניות ועוד".
נאור לוי, מנהל מחלקת האלכוהול היפני באנוטקה ומייסד תרבות הסאקה בישראל, "כמייסד תרבות הסאקה בישראל, אני שמח וגאה על השותפות עם חברת אנוטקה, הראשונה לזהות את החזון העסקי בשוק פעיל זה ולהרים את הכפפה. ביפן אומנם צריכת האלכוהול והסאקה יורדת בקרב הדור הצעיר בצורה משמעותית, יחד עם זאת, היצוא של האלכוהול היפני בגדילה אקספוננציאלית ובקצב מסחרר. יפן למעשה, מעצמת ייצור אלכוהול איכותי למדינות העולם כך שבהחלט יש לחכות לבאות עם היצע מוצרים מכובד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה עולה כתבה פרסומית כזאת?
    חבר שואל 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הופעה חד פעמית או לאורך תקופה?
    סגור