רכילות עסקית

500 משקיעים בינ"ל במעמד נשיא המדינה: כנס GoforIsrael יוצא לדרך

השנה, בנוסף לציון המהדורה ה-30 של הכנס, יחגוג בית השקעות קוקירמן 30 שנה להיווסדו, ואילו קרן קטליסט תציין את השלמת הגיוס לקרן חדשה שתיקרא Catalyst IV, וגם תשיק את פלטפורמת ההשקעות Catalyst Investors’ Club (CIC)
מערכת ice | 
אדוארד קוקירמן (צילום יחצ)
כנס ההשקעות הבינלאומי GoforIsrael, ה-30 במספר, יארח מאות משקיעים מאירופה, ארה"ב, מקסיקו ואסיה. האירוע, שמאורגן ע"י קרן קטליסט ובית ההשקעות קוקירמן, נחשב לאחד מכנסי העסקים המשפיעים והיוקרתיים בישראל, בזכות הכרה בינלאומית בהשפעתו על עתיד ההשקעות הזרות בישראל ועל השקעות ישראליות וגלובליות ברחבי העולם.
השנה, בנוסף לציון המהדורה ה-30 של הכנס, יחגוג בית השקעות קוקירמן 30 שנה להיווסדו, ואילו קרן קטליסט תציין את השלמת הגיוס לקרן חדשה שתיקרא Catalyst IV, וגם תשיק את פלטפורמת ההשקעות Catalyst Investors’ Club (CIC). האירוע יתקיים בהילטון תל-אביב ב-3 במאי, 2023. הכנס יתמקד ביצירת הזדמנויות עסקיות חדשות, שיתופי פעולה בינלאומיים והסכמים אסטרטגיים. הוא יארח 1000 משתתפים, בהם 500 משקיעים מרחבי העולם. כמו יתקיימו במסגרת הכנס 800 פגישות 1:1.
אדוארד קוקירמן, יו"ר בית ההשקעות קוקירמן ומנהל שותף בקרן קטליסט: "כנס GoforIsrael ה-30 ממחיש כי מקור עוצמתה הכלכלית של ישראל הוא חברות הייטק שלה, שחוו לא מעט תקופות משבר וצלחו אותן. יש לנו סוללות בצפיפות אנרגיה גבוהה, מפות מעודכנות בזמן אמת על בסיס בינה מלאכותית, מכ"מים ברזולוציה גבוהה, אנטנות מנווטות אלקטרונית ועוד – הטכנולוגיה של ישראל תמשיך לשגשג".
אחרי שלוש שנים בהן התקיים הכנס במתכונת וירטואלית בגלל הקורונה, השנה הוא יתקיים שוב ב"לייב" ויתמקד בחדשנות ישראלית פורצת דרך בתעשיות מובילות, בהן: מדעי החיים (ביו-טק, מד-טק), היי-טק (סייבר, DeepTech, מוביליטי) וקליימטק (פוד-טק ואנרגיה מתחדשת). את הכנס יפתח מר יצחק הרצוג, נשיא מדינת ישראל, יחד עם אדוארד קוקירמן, שותף מנהל בקרן קטליסט ויו"ר קוקירמן בית השקעות. בין המשתתפים מקבלי החלטות בכירים, אנשי עסקים ויזמים, בהם מנהלים מתעשיית ההון סיכון כמו גם משקיעים אחרים.
בין הדוברים: יאיר שמיר, שר החקלאות לשעבר ומנהל שותף בקרן קטליסט, רוני צ'אן, יו"ר Hang Lung Properties, לוק מולר, סגן יו"ר בית ההשקעות קוקירמן ולשעבר מנכ"ל  Otto Groupהגרמנית, אמנון שעשוע, מנכ"ל מובילאיי, מאוריציו מולינארי, עורך ראשי של La Repubblica איטליה, קרן דהן, מנכ"לית שר-אל, גוחאן אייגון, נשיא קבוצת Sabanci התורכית, עו"ד יואב עציון, שותף מנהל ב- APM, אלכסנדר שטרן, מנהל חטיבת השוק הפרטי בבנק Hauck Aufhauser Lampe הגרמני, אדוארד טלמור-גרא, מנכ"ל Newvest, מריה אמלי, מנהלת השוק התאגידי ב-Banca Generali האיטלקי, עופר כרמל, מנכ"ל CIC (Catalyst Investors' Club), רוג'ה קוקירמן, לשעבר מנכ"ל בנק רוטשילד, סטיב אלבז, מנכ"ל Watergen, אמיר זיידמן, CBO ב-Kitchen Hub של שטראוס, וגיא שפיגלמן מנהל תחום סטארטאפי מדעי החיים ב-AWS (אזור EMEA).
הכנס יעסוק בסוגיות החמות של מיזוגים ורכישות (M&A), גיוס הון בזמנים מאתגרים, השפעת השינויים הכלכליים והפוליטיים על תעשיית ההיי-טק הישראלית, ותדמית ישראל בעולם. "למרות חוסר הוודאות בשווקים, אני מאמין שהסטארטאפים הישראליים בעלי הטכנולוגיות המגוונות ופורצות הדרך ימשיכו לצמוח ולהיות השקעה יציבה ובטוחה", אמר אדוארד קוקירמן. "כנס GoforIsrael מאיץ את רשת הקשרים בין משקיעים לאקו-סיסטם הישראלי באמצעות קיום פגישות ממוקדות וישירות בין יזמים ישראליים במגוון תחומים למשקיעים בכירים מאירופה, ארה"ב, תורכיה, סין, צפון ודרום אמריקה. יזמים ישראליים יהנו מהאפשרות להציג את הטכנולוגיות שלהם על הבמה ובמקביל לקבוע מראש פגישות עם משקיעים איכותיים, דבר חשוב במיוחד במסגרת המצב כיום".
האירוע יעניק לעשרות סטארט-אפים בשלבים שונים הזדמנות להציג את הטכנולוגיה החדשנית שלהם ליותר מ-500 משקיעים זרים. בין חברות הטכנולוגיה יהיו גם חברות יוניקורן וחברות ציבוריות כמו Taboola, Arbe, Freightos, Staxify, Storedot, Trax ועוד, חברות Soonicorn כמו Addionics,Civan Lasers Curalife, Nexar ונוספות. חברות בשלבים מוקדמים יותר הן: SIS, Novaremed omnysense, Virility, Cell-Lipo, Hairstetics, LaserTeam, MedCum, Raziel, Smart Coolong, Level Hydrofolis, EZ Raider, Solitex, Robotican, Entropotech, Eastsane, Plantish, Armenta, Brevel, MushFoods.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה