רכילות עסקית

מהפכה בעולם ההדפסה: Epson מפסיקה למכור מדפסות לייזר

בנימוקים למהלך מציינת החברה את היכולת המוגבלת של טכנולוגיית הלייזר בתחום הקיימות ושמירה על כדור הארץ
מערכת ice |  3
מדפסת אפסון (צילום אפסון)
Epson הודיעה כי היא מתכוונת לסגור את קווי הייצור, המכירה וההפצה הגלובלית של מדפסות הלייזר מתוצרתה עד 2025. הסיבה: היכולת המוגבלת של טכנולוגיית הלייזר לבצע התקדמות משמעותית בשמירה והגנה על הקיימות. החדשות מגיעות שנה לאחר ש-Epson הכריזה על השקעתה בהיקף של מעל 720 מיליון דולר בחדשנות בת קיימא ובחפיפה להשקת קו חדש של מדפסות הזרקת דיו לעסקים.
בנימוקים למהלך מציינת החברה את היכולת המוגבלת של טכנולוגיית הלייזר בתחום הקיימות ושמירה על כדור הארץ. החברה מתחייבת באופן מלא להדפסה בהזרקת דיו ומשיקה מגוון חדש של מדפסות עסקיות במהירות של 40-60 דפים לדקה עם ייצור חום מינימלי במהלך ההדפסה.
סגן הנשיא הבכיר של Epson EMEA, רוב קלארק, אומר שההחלטה לעזוב את שוק הלייזר הייתה בלתי נמנעת. ״כחברה התחייבנו לחדשנות ולפעולה ברי קיימא, ומדפסות לייזר לא מתאימות לזה. הן צורכות בממוצע 90% יותר אנרגיה מאשר הזרקת דיו ומשתמשות ביותר חלקים מתכלים. זו פשוט התוצאה של אופן פעולת הטכנולוגיה. מדובר בטכנולוגיה מוגבלת שלא ניתן לשפרה. עסקי הדפוס שלנו יתמקדו במקום זאת ב-100% בהמשך פיתוח טכנולוגיית הזרקת דיו piezo Heat-Free, תוך מינופה לספק פתרונות הדפסה יעילים וברי קיימא עבור השותפים שלנו ומשתמשי הקצה שלנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עדכון בשבילכם
    דור123 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכתבות מקבילות באנגלית, גיליתי כי יש רק סיבה אחת שאפסון מפסיקה לייצר מדפסות לייזר ועוברת להזרקת דיו: שוק ההזרקת דיו רווחי יותר מזה של הלייזר וה-LED, כיוון שמדפסות לייזר הן אמינות יותר, מחסניות טונר זולות יותר למדפסת הלייזר בהשוואה לדיו, והטונר לא מתייבש כמו הדיו. כמו כן, יש ליצרניות המדפסות דרכים רבים יותר בהזרקת דיו להשתמש בתכסיסים של התיישנות מתוכננת, כדוגמת HP ששמה DRM על הדיו שלה, וכמובן אפסון, שנבנו להפסיק לעבוד לאחר מספר מסוים של הדפסות. לפיכך, התעלמו בבקשה מתגובה הראשונה שלי. מה שהם עושים זה Greenwashing.
    סגור
  • 2.
    יש רק בעייה אחת עם המדפסות של אפסון
    דור123 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הן מפסיקות לעבוד באופן מתוכנת לאחר תקופה קצובה עם הודעה על פד דיו מלא.
    סגור
  • 1.
    הם צודקים יחסית
    דור123 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במדפסת לייזר יש שלוש חלקים שצריך להחליף או לתחזק: מחסנית טונר, תוף ויחידת הקיבוע. בעוד ניתן כמו במדפסות הלייזר של HP, לשלב את הטונר והתוף במחסנית אחת, אלו עדיין יהיו שני חלקים נפרדים, גם אם במחסנית אחת. בנוסף, את עיקר צריכת החשמל, צורכת יחידת הקיבוע של הטונר. מדפסת הזרקת דיו לא דורשת יחידת קיבוע, ואפסון, כמו ברדר, משתמשים בראש הדפסה פיזואלקטרי עם גביש פיזואלקטרי שדוחף את טיפת הדיו לנייר, במקום בנגד שמחמם את הדיו ויוצר בועה שדוחפת את הדיו לנייר, כמו שקנון ואפסון עושים. השיטה של אפסון, לא רק מחזיקה יותר זמן, היא גם צורכת פחות אנרגיה. עם מדפסות הזרקת דיו מהירות בעלות ראש הדפסה לכל אורך המדפסת, ניתן להגיע למהירויות מדהימות של 120 דפים לדקה גם במדפסת משרדית. עם מדפסת טונר (לייזר ו-LED), המהירות הזאת מוגבלת לבתי דפוס.
    סגור