רכילות עסקית

עידו חג'ג' כובש את מונאקו: ניצחון נוסף באליפות העולם

יזם הנדל"ן המצליח עידו חג'ג' בניצחון שני ומרשים באליפות העולם בשש-בש אשר במונאקו, ובדרך גם עבר את אחד מאלופי העולם לשעבר. בינתיים ההימורים מתחילים לגדול על הכוכב הישראלי שמאיים על ההגמוניה העולמית
מערכת ice |  1
עידו חגג אליפות העולם (צילום מסך)
יזם הנדל"ן עידו חג'ג', מקבוצת האחים חג'ג', ממשיך במסע הניצחונות באליפות העולם בשש-בש, כאשר עבר גם את הסיבוב השני מול אלכסנדר לכמן, מתמודד ותיק במשחק הלוח ומשוכה קשה שצריך להתרכז מולה. 
חג'ג' הגיע לסדרת המשחקים עם אנרגיות בלתי נגמרות לאחר ניצחון ענק על אחד משחקני השש-בש החזקים בעולם, ואלוף 2015 במשחק הזוגות, יוקוטה היפני. אז בהתחלה חג'ג' פתח את היום בחשש: "התחרות שש הזאת הרגה אותי", שיתף את עוקביו, אבל לאחר ניקוד צמוד, החל יזם הנדל"ן להוביל 5-4, ואז 7-5, ומשם הפער צמח עד ל-14-9 המרשים עם הניצחון הענק 18-9: "אמאל'ה אני חולמת", כתב, ואפילו שיתף שהתחילו להמר עליו כאחד מהשחקנים החזקים בטורניר. יש לציין כי אלוף העולם לשנת 2019 הישראלי אלי רומי גם משתתף בטורניר.

את עולם השש-בש, עידו חג'ג' מכיר מקרוב. הוא לא משחק כחובבן אלא משקיע רבות בענף, ולא מפספס טורנירים חזקים ברחבי העולם במהלך השנה. הטוניר הפעם הינו אליפות העולם השנתית אשר במונטה-קרלו שבמונאקו. חג'ג' שיתף את אכזבתו שהוגרל מול שחקן חזק כמו יוקוטה בסיבוב הראשון: "איזה מזל יש לי", אמר בציניות. אבל לאחר ניצחון המתוק, הוא כבר לא הסתיר השמחה והאושר: ""לקחתי את אלוף העולם 2015 יוקוטה!!!".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מימון מלא
    עידו חג'ג' 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כתבתי והלחנתי את הכתבה
    סגור