רכילות עסקית

המיליארדר התפרץ לאירוע: תרומת ענק לעמותה של הרב פירר

המיליארדר והיזם הבינלאומי, אהרון פרנקל, תרם מיליון דולר באירוע התרמה לאגודת "עזרא למרפא" בשיחת וידאו מביתו שבמונאקו. למחרת כבר רכש 2.5% ממניות בנק לאומי
מערכת ice |  1
אהרון פרנקל (צילום ויקיפדיה)
מחווה מרגשת התקיימה שבוע שעבר, כאשר המיליארדר הישראלי אהרון פרנקל הפתיע את קהל הנוכחים באירוע הגיוס לאגודת "עזרא למרפא" של הרב אלימלך פירר, עם בשורה לתרומת ענק מצידו.
הדבר אירע שבוע שעבר ביום רביעי באירוע גיוס תרומות לאגודה שנערך בביתם של ד"ר אסף ומיכל דקל שבסביון. המיליארדר עלה לשיחת וידאו דרך הזום במהלך האירוע מביתו אשר במונאקו, ותרם מיליון דולר עבור אחזקה שוטפת ל-20 אמבולנסים של האגודה.

עוד נכחו באירוע: יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, אלי יצפאן שהנחה את האירוע, מבעלי רשת יוחננוף - איתן יוחננוף, נשיא בורסת היהלומים - בועז מולדובסקי, יו"ר ויליפוד - צבי ויליגר, מיקי ברקוביץ' ועוד.
הטיימינג של פרנקל מפתיע, לאור כך שכבר למחרת הלילה ביצע את אחד המהלכים הדרמטיים שנראו לאחרונה, כאשר רכש 2.5 ממניות בנק לאומי בהנפקת הענק שערך הבנק. פרנקל רכש דרך חברה זרה מניות בשווי של 950 מיליון שקל. בהמשך התברר כי גם איש העסקים אלפרד אקירוב רכש מניות בהנפקת לאומי בשווי של 120 מיליון שקל.
 כזכור, רק לפני שבועיים, הושלמה אחת עסקאות הגדולות והמסקרנות בישראל בתקופה האחרונה, כאשר נכסים ובניין רכשה את מניותיו של אהרון פרנקל בחברת גב ים (37% מהחברה) בסכום אסטרונומי של 3.25 מיליארד שקל, וזאת לאחר המימון שניתן לה על ידי בנק מזרחי ומיטב. פרנקל השתמש במזומן שקיבל כדי לפעול בהנפקת בנק לאומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גנב
    ליאת 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש שלוקח את כול הכסף לכיסו אם המרצדס והבתים ולקח כסף וגונב מי ארגון את הכסף שאנשים תורמים לארגון פייר תמיד מכניס את רוב הכף לכיסו
    סגור