רכילות עסקית

הסטארטאפ של ה"כרישה" בפתיחה מטורפת: מיליון שקל תוך שעות

יסמין לוקץ', אורן דוברונסקי וזוהר גילון, חברו יחדיו כדי לעשות מהפכה בשוק שעל פי הערכות יכול להיות שווה עד שנת 2030 כ-9 מיליארד דולר, כעת הוא יוצא בגיוס כספים והפתיחה שלו היא מטורפת
מערכת ice |  3
הכרישים (צילום מסך קשת 12)
יסמין לוקץ', אחת המשקיעות שנמצאת בין שופטי תוכנית הטלוויזיה האהובה "הכרישים", הקימה יחד עם אורן דוברונסקי וזוהר גילון את אנבלה, הסטארטאפ הישראלי היחידי בעולם עם פטנט על מנגנון  דמוי לשון, למשאבת חלב לאימהות טריות. הפטנט  המרכזי של החברה אושר גם בסין שהצטרפה לאחרונה לארה"ב.
אנבלה פתחה את גיוס הכספים שלה, במטרה להגיע לסכום של 22 מיליון שקל, ובשעות הראשונות כבר הצליח לגייס מעל מיליון שקל ב7 שעות הראשונות, דרך פלטפורמת אקזיט ואלי בו עלתה בקמפיין גיוס. עד 2030 היקף שוק משאבות החלב והאביזרים הנלווים צפוי להגיע ל כ- 9 מיליארד דולר , 52% ממנו מרוכז בצפון אמריקה ו- 23% באירופה.
ה"כרישה" יסמין לוקץ' התייחסה לסטארטאפ אנבלה ואמרה בהתרגשות: "באנו לעשות שינוי. המיילים המרגשים של אמהות שמשתפות שבזכות הטכנולוגיה שלנו מצליחות להניק ובגדול- שווה הכל".
כאמור, רק לאחרונה הצטרפה סין לארה"ב כאשר גם שם אושר הפטנט המרכזי של אנבלה (שהגישה עד כה 11 המצאות) לצד אירופה, יפן, דרום קוריאה, אוסטרליה והודו. החברה  קיבלה בשנת 2023 הזמנות בישראל בשווי של כמיליון דולר ומכרה מעל 5,500 יחידות עד כה כאשר ומבין משקיעיה יסמין לוקץ' ואורן דוברונסקי, שהשקיעו בחברה כ 5 מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היא לא מיליארדית כסף של אמא שלה (ל"ת)
    מן 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נכון.אדם טורח על פטנט ובסוף בעל המאה זוכה בתהילה.לא יפה (ל"ת)
    שוקו 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אבל למה לא לתת קרדיט לממציאי הפטנט ולמייסדי החברה?? (ל"ת)
    שירי 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור