רכילות עסקית
קוטף את הפירות: כוכב "רוקדים עם כוכבים" בקמפיין חדש
טל מורד, המתמודד בימים אלה בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", נבחר להוביל קמפיין חדש למותג טיפוח לגבר. הקמפיין שיעלה בפריסת מדיה רחבה וברשתות החברתיות
רגע לפני שמורד מפגין את כישוריו על רחבת הריקודים, הוא נבחר להוביל קמפיין חדש, עבור מותג הטיפוח לגברים CREMA MEN. מורד יוביל את קמפיין המותג במהלך השנה הקרובה, שיעלה במגוון ערוצים שונים בפריסת מדיה רחבה וברשתות החברתיות.
מורד הגיע לתוכנית הריאליטי "הישרדות" כשהיה בן 21, זמן קצר לאחר שהשתחרר משירותו הצבאי. במהלך שהותו על האי סיפר מורד בפתיחות על אימו שחלתה בסרטן כשהיה תלמיד תיכון, והלכה לעולמה במהלך שירותו הצבאי בסיירת צנחנים. מורד הגיע לגמר וזכה במקום השלישי.
עוד ב-
באי, הכיר את הדוגמנית מאיה קיי והשניים התאהבו ונכנסו למערכת יחסים שנמשכה גם אחרי הצילומים. הם נפרדו בספטמבר האחרון, אחרי שנה של זוגיות, בעקבות משבר עמוק אותו לא צלחו. השניים, כאמור, מתחרים בימים אלה במסגרת העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.הם צריכים להיות יחדאפרת 05/2024/31הגב לתגובה זו1 1מיה היפיפיה וטל הזוג הכי יפה במדינה, הם צריכים להיות ביחד לנצח נצחים...סגור