השוק

פלסאנמור נגעה באבן דרך משמעותית של 100 אלף בדיקות

פלסאנמור היא אחת החברות המעניינות בבורסה, לא רק בגלל בעלי מניות נוצצים אלא בעיקר בגלל שבדיקות האולטרסאונד הביתיות שלהן מצליחות לחלחל וזה אומר חדשות טובות לחברה
ניצן כהן | 
מניות (צילום shutterstock)
פלסאנמור היא אחת החברות המעניינות בבורסה. החברה השיקה לפני כשנתיים מכשיר לבדיקת אולטרסאונד בייתית מה שאומר שאם המכשיר מדויק ואמין, הוא פותר לא מעט בעיות לנשים הרות שלא לדבר על כך שהוא מצמצם את הסיכון בהריון. נסביר כי תוצאות הבדיה הביתית מועברות באמצעות מכשיר הסלולר לקופת החולים ומשם לרופא המטפל וזה מקבל החלטות טיפוליות בהתאם ומכאן החשיבות המכרעת לאיכות הבדיקות שמפיק המכשיר של החברה.
החברה נגעה בימים האחרונים באבן דרך משמעותית בחיים הארגוניים שלה. אבן הדרך הזו היא הבדיקה ה-100 אלף שנעשתה באמצעות המכשיר של החברה כשמחצית מבדיקות אלה בוצעו אצל מטופלות של קופת חולים כללית מה שמאפשר פיקוח נאות על תוצאות הבדיקות ואיכותן.

באופן עקרוני המגמה בעולם הרפואה היא להעביר כמה שיותר בדיקות ו/ או טיפולים למישור הביתי. בהנחת עבודה שניתן להעביר לא מעט פעולות כאלה הרי שנחסך מהמטופלת או המטופל לא מעט זמן יקר הן בלהגיע לבדיקה ולחכות בתור והן במצב בו קיימת מצוקה ויש צורך בבדיקה מהירה שמחייבת תגובה של איש צוות רפואי. פלסנאמור נמצאת בדיוק במרחב הזה בכל הנוגע לבדיקות אולטרסאונד שגרתיות לנשים בהריון.
אם כן, החברה חצתה את הרף של 100 אלף סריקות אולטרסאונד ביתי מרחוק, באמצעות מוצר ה-Pulsenmore ES שפיתחה. הבדיקות בוצעו על ידי מטופלות שירותי בריאות כללית,  שהיא לקוח מהותי שלה. 
מפלסאנמור נמסר כי מדובר באבן דרך שמעידה על אמינות ויציבות המוצר, וכן על שביעות רצון המטופלות והרופאים המטפלים מהמוצר, על הנוחות שהוא מאפשר בתהליך המעקב אחר ההריון ועל התועלות הכלכליות שלו.
ה- Pulsenmore ES הוא מוצר המספק פתרון לביצוע בדיקות אולטרסאונד ביתיות לנשים בהריון. המוצר בגודל של כף יד, בצורת תושבת המתחברת לטלפון נייד, והוא משמש לביצוע סריקה באמצעות המטופלת לצורך ניטור רפואי מרחוק. המכשיר מאפשר שליחה של הסריקה לפיענוח של רופא מרוחק, ללא צורך להגיע למרפאה, וכך משדר סרטוני אולטראסאונד מאפשרים לעקוב אחר חיוניות העובר.
להערכת החברה, המוצר פונה לקהל פוטנציאלי של מיליוני משתמשות בישראל ובעולם. מספר ההריונות בעולם בשנה  גבוה מ-210 מיליון, והחברה מעריכה פווטנציאל השוק הריאלי בכ-5%, כלומר כ-10.5 מיליון נשים בשנה.
ניתוח הנתונים הסטטיסטיים הנובעים מהסריקות שבוצעו עד כה במכשיר, ES Pulsenmore, העלה מספר ממצאים. בין היתר, עולה כי מעל ל-98% מהסריקות שהועברו לפיענוח מכילות סריקה ברמת פיענוח קליני. כ-2.5% בלבד מכלל הסריקות שהועברו לפענוח ניתנה הפנייה להמשך טיפול רפואי.
להערכת החברה, יש בנתונים סטטיסטיים אלו כדי להעיד על השפעת השימוש במוצר באופן המביא לצמצום מספר הביקורים של מטופלות בחדרי מיון במרכזים הרפואיים ולצמצום העלויות הנובעות מכך, והחברה בוחנת יחד עם שירותי בריאות כללית, באמצעות המרכז הרפואי בילינסון, משמעויות נוספות ותפרסם אותן במועד מאוחר יותר.
לחברה יש אישור רגולטורי לשיווק המוצר באירופה שזה שוק היעד העיקרי (מחוץ לישראל) אליו מכוונת החברה בטווח הקצר. באירופה נרשמות  כ-4 מיליון לידות בשנה. אבן הדרך לגביה עידכנה החברה, של מעבר מפיתוח לייצור סדרתי מותאם למכשירי אייפון, צפויה לייצר פוטנציאל להזמנות נוספות של המכשיר בשווקים השונים בעולם, בדגש על אירופה, אשר מהווה יעד מרכזי של החברה.
החברה ציינה בדוחות כי סיפקה מוצרי הריון לניסויים שבוצעו ומבוצעים ברחבי אירופה, וזאת בהתאם לאסטרטגיה הקלינית שלה לפיתוח השוק האירופאי תוך חשיפת מערכות הבריאות, מטופלות וגופים מבטחים ליתרונות המוצר. החברה נמצאת במגעים מול מפיצים שונים וספקי רפואה מרחוק (טלא-רפואה) במספר מדינות באירופה ומחוצה לה בכדי לשלב את מוצר ה-ES במסגרת השירותים המוצעים ללקוחותיהם. לאחרונה מינתה החברה את יוהנס שיבל (Scheibel Johannes)  לנהל את פעילות המכירות באירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה