השוק

22 מיליון דולר מתחילת החודש: עסקה נוספת לחלל תקשורת באפריקה

חלל-תקשורת חתמה על תוספת להסכם למתן שירותי תקשורת באפריקה בהיקף של כ- 7.3 מיליון דולר, ובכך הוסיפה לצבר ההזמנות שלה כ-22.3 מיליון דולר מתחילת החודש 
מערכת ice | 
עמוס 17 (צילום יחצ)
חברת חלל-תקשורת, ספקית פתרונות תקשורת הלווייניים ומפעילת צי לווייני "עמוס", הודיעה היום על עדכון עסקה למתן שירותי תקשורת בלוויין עמוס-17, אספקת ציוד תקשורת ושירותים נלווים נוספים עם מפעיל תקשורת סלולרי באפריקה, עבור שדרוג השירות והארכת היקף ההתקשרות בשנתיים נוספות.
ההכנסות הרב שנתיות הצפויות לנבוע מהעסקה, החל ממועד זה ועד תום תקופת ההתקשרות ב- 2033, מסתכמות בכ-10.7 מיליון דולר. סך התוספת לצבר ההזמנות של החברה מסתכם בכ- 7.3 מיליון דולר.

בכך משלימה חלל-תקשורת עסקאות בהיקף של כ-22.3 מיליון דולר מאז תחילת חודש דצמבר. בתחילת החודש הודיעה חלל-תקשורת על התקשרות בהסכם עם ממשלת ישראל בהיקף של כ-15 מיליון דולר. ההסכם עם הממשלה, שמאריך הסכמים קיימים בין הצדדים, כולל מתן שירותי תקשורת לוויינית, באמצעות הלוויינים עמוס-3 ועמוס-4 של חלל-תקשורת, למשך תקופות שונות.
חלל-תקשורת מדווחת מזה תקופה ארוכה על צמיחה הנובעת ממימוש האסטרטגיה העסקית המוכוונת לפלחי שוק באפריקה ותומכת בהגדלת המכירות וההכנסות של הלוויין הדיגיטלי המתקדם עמוס-17, וזאת לצד יישום השינוי האסטרטגי והמעבר למכירות שירותי תקשורת מקיפים מבוססי לוויין.
מנכ"ל חלל-תקשורת, דן זיצ׳ק, אומר כי לצד הניסיונות להגיע להסדר חוב עם בעלי האג״ח של החברה, ממשיכה חלל-תקשורת לחתום על עסקאות משמעותיות ומציגה שיפור מתמיד בפעילותה העסקית: "החברה משקיעה זמן ומאמץ רב בהגעה להסדר חוב עם בעלי האג״ח, ולצד זאת, מושקעים מאמצים רבים ביישום האסטרטגיה של החברה ומיקוד בפעילות העסקית. כתוצאה מכך אנו מתקשרים בהסכמים חדשים, מאריכים הסכמים קיימים, וממשיכים את מגמת הצמיחה של החברה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה