השוק

בנק Hyposwiss השוויצרי מתגייס: זה הסכום שתרם לחיילים ולמשפחות שכולות

החיבוק הבינלאומי בישראל לא מסתפק רק בגילויי אהדה אלא גם בתמיכה מעשית. מודל להשראה אפשר לקבל מהבנק השוויצרי שמתפאר בלקוחותיו היהודים. זה הצעד שעשה לטובת המערכה הישראלית
דוד זולדן | 
הכלכלה בזמן מלחמה (צילום shutterstock, יונתן זינדל פלאש 90)
מצטרפים לתמיכה: הנציגות של בנק Hyposwiss השיווצרי בישראל תרמה לחיילים ולמשפחות שכולות מזון וציוד.
הנציגות הישראלית של בנק היפוסוויס תרמו לחיילים ולמשפחות שכולות מזון וציוד. הנציגות של הבנק בישראל הנחשב לאחד מהבנקים המובילים בכמות לקוחות ישראלים, תרמו מזון וציוד למשפחות שכולות של חיילים ואזרחים. 
בנוסף תרמה הנציגות של הבנק בישראל מזון וחבילות לחיילים ולמשפחות נצורות שנמצאות באופקים ובשדרות. הנציגות מסרה בנוסף: "אנחנו שולחים את תנחומינו למשפחות השכולות ומקווים שהחטופים והנעדרים יחזרו במהרה לבתיהם בריאים ושלמים."
וברוח ההתנדבות כדאי לציין גם את חברת סנפרוסט שנרתמה למען החיילים ותרמה כחצי טון ירקות להקפצה להכנת כ-5,000 ארוחות לחיילים. את הארוחות מכין השף עידו סרטון מהישוב כוכב יאיר, שמבשל מדי יום מאות ארוחות לחיילים הלוחמים בצפון ובדרום. בנוסף, עובדי מרלוג צפון של תנובה פינקו גדוד תותחנים בצפון במגוון מעדני חלב ומשקאות.
עשרות עובדי תנובה מתנדבים מתחילת המלחמה באריזת וחלוקת מוצרי חלב למען חיילי צה"ל ולמען הפצועים ומשפחותיהם והצוותים הרפואיים בבתי החולים. תנובה תרמה מעדני חלב, גבינה צהובה, משקאות ויוגורטים, ולחיילים גם שניצלים של מאמא עוף. סה"כ החברה תרמה כ-400 טון מוצרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה