השוק

זה מה שחושבת מנהלת ההשקעות הגדולה בעולם על השווקים

האנליסטים שלך בלקרוק שהיא כנראה מנהלת הכסף הגדולה בעולם מייסדים את ההמלצות שלהם לטווח הקצר ומזהירים: "אנחנו בתקופה של תנודתיות מוגברת"; הסקירה המלאה
ניצן כהן | 
בורסה (צילום vecteezy)
קשה מאוד לייסד תחזיות בתקופה של תנודתיות מוגברת אבל פריווילגיות מהסוג הזה שמורות רק למנהלי כסף גדולים. הם יכולים לספוג הפסדים לטווחים הקצרים ולא פחות חשוב יכולים לפתוח פוזיציות לטווחים הבינוני והארוך ולכן, כדאי לשים לב היטב למה שכותבים האנליסטים אצל מנהלת הכס, אולי הגדולה בעולם - בלקרוק.
אם כן, בסקירה השבועית מומחי מכון ההשקעות של בלקרוק (BII) התייחסו למיצובם בשווקים לאור התנודתיות האחרונה בשווקים: "זינוק תשואת האג"ח בשבוע שעבר וצניחת מחירי המניות מדגישים שאנו נמצאים במשטר חדש של תנודתיות מוגברת" הם כותבים.
"ההתמקדות המחודשת באתגרים הפיסקליים של ארה"ב והידוק המדיניות המפתיעה ביפן עוררו את התנודתיות בשווקים המפותחים (DM) ואנו מאמינים שבזמן זה השווקים המתפתחים (EM) נהנים מיתרון יחסי בזמן שהבנקים המרכזיים מורידים את הריבית ושרשראות האספקה הגלובליות מתעצבות מחדש. 
"בטווח הקצר, אנו מעדיפים חשיפות רחבות לשווקים מתפתחים (EM) על פני מפותחים (DM), עקב התקפי תנודתיות בשווקים המפותחים והמיצוב החיובי יותר באופן יחסי של השווקים המתפתחים ביחס לתנודתיות זו. הסיבה לכך היא שהבנקים המרכזיים בשווקים המתפתחים קרבים לסיום העלאות הריבית, כשמדינות מסוימות כבר התחילו בהורדות הריבית דוגמת צ'ילה וברזיל.  
"הורדנו חשיפה לחוב הנקוב במטבע מקומי בשווקים מתפתחים לניטרלית, ומגבירים חשיפה בשווקים אלה בטווח של 6-12 חודשים לחוב נקוב במטבע חוץ יציב. אחת הסיבות לכך היא שהורדות הריבית בשווקים אלה כבר מתומחרות ועשויות להפעיל לחץ כלפי מטה על המטבעות המקומיים.
"עקב ההתעצבות המחודשת של שרשראות האספקה הגלובליות לטובת מדינות נבחרות המציעות סחורות יקרות ערך ויתרונות לשרשרת האספקה, אנו חיוביים על אג"ח ומניות בשווקים מתפתחים. לדוגמא תעשיות הכימיקלים והייצור התעשייתי בהודו; תעשיית הסוללות בדרום קוריאה; הניקל והקובלט באינדונזיה; והליתיום בצ'ילה. דחיפה זו נובעת גם מייצור מוליכים למחצה - הטכנולוגיה המניעה של בינה מלאכותית (AI) ומגזרי הטכנולוגיה אחרים בשווקים המתפתחים. עם זאת, הזדמנויות השקעה בתחום הבינה המלאכותית עשויות להיות אטרקטיביות דווקא בשווקים המפותחים" הם מסיימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה