השוק

יורוג'ן הישראלית צלחה את הניסויים שלה וזינקה ב-150%

חברת הביוטכנולוגיה הישראלית יורוג'ן, הגיעה לאחרונה ליעדים ששמה בפני עצמה בשני ניסויים שערכה. כתוצאה מהצלחותיה מנייתה בנאסד"ק זינקה ב-150% ביומיים בלבד
מערכת ice | 
מעבדה (צילום Chokniti Khongchum from Pexels)
חברת הביוטכנולוגיה הישראלית יורוג'ן, שפועלת כדי למצוא תרופה לסרטן השלפוחית, הגיעה לאחרונה ליעדים ששמה בפני עצמה בשני ניסויים שערכה. כתוצאה מהצלחותיה מנייתה בנאסד"ק מזנקת ב-150% ביומיים בלבד והחברה מגייסת הון של 120 מיליון דולר בהנפקה פרטית.
לפי "דה מרקר", לאחרונה החברה ערכה שני ניסויים; באחד מהם התרופה שפיתחה החברה ניתנת למטופלים בפני עצמה, ובשני היא ניתנת לצד התרופה שמטופלים מקבלים כבר כיום בבתי החולים. כאמור שני הניסויים הגיעו ליעדים שהוגדרו להם, ואלו הראו כי בניסוי הראשון תגובת המטופלים עמדה על 79.2%, ובניסוי השני והמשולב היא עמדה על שיעור תגובה מלא של 63.6%.
כפי שצוין, החברה אף ביצעה הנפקה פרטית. המניות הונפקו לקרנות מהתחום ואלו קיבלו 12.6 מיליון מניות חדשות במחיר 9.54 דולר למניה, שכוללים פרמיה של כ-6% על המחיר הקודם. שווי החברה נעמד אם כן ב-530 מיליון דולר.
בחודש מרץ האחרון החברה דיווחה על הכנסות של כ-64.4 מיליון דולר - צמיחה של 34% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2021. לאור ההצלחה, החברה חזרתה שההכנסות שלה בשנה הנוכחית יעמדו על 67-68 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה