השוק

עסקת מיליונים לטונדו סמארט: תקים מיזם עם קרן אמריקנית

חברת טונדו סמארט מדווחת על חתימת מזכר הבנות פורץ דרך עם שחקן אסטרטגי בארה"ב. החברה תקים  עם קרן השקעות אמריקנית מיזם משותף למטרת ייצור, שיווק ומכירה של פתרונות החברה בארה"ב
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת טונדו סמארט מדווחת היום (ראשון) על חתימת מזכר הבנות פורץ דרך עם שחקן אסטרטגי בארה"ב. כחלק מההבנות, קרן השקעות אמריקנית תקים עם טונדו מיזם משותף למטרת ייצור, שיווק ומכירה של פתרונות החברה בארה"ב.
במסגרת ההסכם, הקרן תשקיע 25 מיליון דולר, תמורת 45% בחברת מיזם משותף (JV), וזו האחרונה תעניק לחברת הבת רישיון בלעדי לשימוש בטכנולוגיה לטובת הפעילות בארה"ב, תמורת 55% מתוך סכום ההשקעה של הקרן, שהם 5 מיליון דולר.
קרן ההשקעות האמריקנית מתמחה בתשתיות חכמות, וחברת טונדו סמארט עוסקת בניהול אנרגייה ותשתיות בערים חכמות, ומיישמת יכולות אלו על בסיס פתרונות בקרת התאורה והחשמל שהיא פיתחה.
גיא סעדי, מנכ"ל וממייסדי טונדו סמארט, מסר: "ההסכם פורץ הדרך עם קרן ההשקעות האמריקאית טומן בחובו אלמנטים אסטרטגיים לטונדו סמארט, ביניהם הכרה ממשית מצד גורם בינלאומי גדול אשר מתמחה בשוק שלנו, ביכולת הטכנולוגית המתקדמת של החברה ובפוטנציאל המשמעותי שקיים לפתרונות שלנו בארה"ב. לצד זה, לקרן שיתופי פעולה בתחום התשתיות החכמות המהווים פוטנציאל משמעותי להאצת החדירה של פתרונות טונדו בארה"ב, בין היתר עם אחת מחברות הסיבים האופטיים המובילות בצפון אמריקה".
"כמו כן", סיכם סעדי: "הקרן תשקיע 25 מיליון דולר במיזם, מתוכם 5 מיליון דולר יעלו מיידית לטונדו ויבטיחו את מימוש התוכניות האסטרטגיות שלה. אנו ממשיכים לקדם את המהלך וכן מהלכים נוספים בשוק הבינלאומי על מנת להציף ערך לבעלי המניות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה