השוק

גילת טלקום משיקה שיתוף פעולה בשווי מיליון שקל עם F5

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר
מערכת ice | 
אמיר כהן (צילום ענבל מרמרי, shutterstock)
גילת טלקום מודיעה היום (רביעי) על השקת פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
הפלטפורמה החדשה, ששמה Virtual ISP, מאפשרת לספקי השירות להציע את מגוון השירותים שלהם במודל SaaS, בהם שירותי הגנת לקוח, הגנה מפני התקפות DDoS, בקרת הורים וניתוח תוכן, חבילות גישה ייעודיות למגזרים, ניהול כתובות ועוד.
הפתרונות של F5 שהוטמעו בפלטפורמה הם פתרונות חומרה מהדור הבא מסדרתF5 rSeries לעולמות ה-ISP. פתרונות אלו מבטיחים לספקי השירות ניהול לקוחות מקצה לקצה ממקום אחד, מהירות גבוהה, אבטחת מידע מתקדמת, גמישות ויכולת גידול עבור קנה מידה גדול במיוחד של משתמשים ללא צורך בהגדלת משאבי התשתית.
אמיר כהן, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת גילת טלקום, אמר: "הפלטפורמה החדשה, המבוססת על סדרת הפתרונות הייעודית של F5 לספקי שירות, מספקת מודל עסקי מתקדם שמסייע לחסוך במשאבים ובהוצאות תפעוליות. יתרה מכך, הפתרונות של F5 מאפשרים לספקי השירות לגדול באופן גמיש ולהתמודד עם התחרות בשוק עם הצעות מוזלות ואטרקטיביות המותאמות ללקוחות ולמגזרים שונים".
אופיר קפלושניק, מהנדס פתרונות בכיר בחברת F5, הוסיף: "פתרונות החומרה המתקדמים שלנו מאפשרים לגילת להציע לספקי השירות ניהול חכם, גמישות, ויתרון תחרותי. במקום לגייס כוח אדם ולהשקיע בהטמעת מגוון רחב של פתרונות, הם מתארחים בגילת ויכולים להציע את כל השירותים שלהם באמצעות הפתרונות שלנו ממקום אחד, תוך קבלת ביצועים חסרי תקדים בקנה מידה אדיר של משתמשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה