השוק

טופ גאם ממשיכה לפרוח: חתמה על הסכם עם תאגיד בין-לאומי

חברת טופ גאם הישראלית, מובילה בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, מדווחת כי חתמה עם תאגיד בין-לאומי ענק מ-Tier1 - המייצר ומשווק מוצרי מזון ותוספי תזונה תחת מאות מותגים כמעט בכל מדינות העולם
מערכת ice | 
טופ גאם (צילום טופ גאם)
חברת טופ גאם הישראלית, מובילה בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, דיווחה היום (שלישי) כי חתמה עם תאגיד בין-לאומי ענק מ-Tier1 - המייצר ומשווק מוצרי מזון ותוספי תזונה תחת מאות מותגים כמעט בכל מדינות העולם - על הסכם ליצירת מסגרת למתן שירותי פיתוח של מוצרי החברה, אשר מרחיבה ומעמיקה את מתן שירותי הפיתוח שנתנה החברה לכלל חברות התאגיד ברחבי העולם. 
החתימה מגיעה לאחר ששתי החברות כבר חתמו על מערך הסכמים בחודש מרץ 2022. החתימה מאפשרת לטופ גאם להעביר את הייצור של מוצרים קיימים שמייצרים ספקים אחרים, שכבר היום נמכרים בכל העולם תחת מותגי התאגיד. החברה צופה כי התהליך יתחיל כבר בחודשים הקרובים.
לפי ההסכם החדש, תפתח טופ גאם עבור התאגיד (לרבות חברות הבנות שלו) פורמולציות של תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, בהתאם לדרישותיו, ואלו יופצו ברחבי העולם. עד כה הסתכמו מכירות טופ גאם לתאגיד (לרבות החברות שבבעלותו) בסך של כ-8  מיליון דולר.
כמו כן, זכויות הקניין הרוחני בהן החזיק כל צד טרם חתימת ההסכם יישארו בבעלותו, בעוד שהזכויות הקניינות מכוח ההסכם בתוצרי הפיתוח שהנן פורמולות ייחודיות יישארו בבעלות התאגיד.
ההסכם החדש מצטרף להסכמים אסטרטגיים נוספים שעליהם חתמה החברה בתקופה האחרונה לאספקת תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי. כמו כן, החברה נמצאת בתהליכים מתקדמים מול תאגידים בין-לאומיים מובילים נוספים במטרה להגיע להסכמי הספקה של תוספי תזונה, בדגש על Gummiceuticals, שאותם תפתח החברה.
לדברי עמיחי בר-ניר, מנכ"ל טופ גאם: "טופ גאם ממשיכה לפעול להרחבת פעילותה העסקית בהתאם לאסטרטגיית החברה. ההסכם הנוכחי מהווה הבעת אמון בחברה, נוכח הפעילות המשותפת עם הלקוח והחברות הבנות שלו במהלך התקופה האחרונה, ומאפשר ללקוח להעביר לייצור בחברה מוצרים נוספים שנמכרים תחת מותגי הלקוח, שכבר היום נמכרים בעולם, ובכך מאפשר להגדיל משמעותית את נפח העבודה עם החברה. ההסכם מצטרף לשורת הסכמי אספקה משמעותיים שהשלמנו בשנה האחרונה, אשר מתקפים את אסטרטגיית החברה לפיתוח וייצור מוצרים מבודלים וחדשניים. החברה מצויה בתהליכים נוספים מול חברות שונות בתחום תוספי המזון ופארמה, ביניהן חברות Tier 1, ואנו מעריכים כי חלק מתהליכים אלו יבשילו לכדי הסכם אספקה עד סוף השנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה