השוק

גידול של 260%: ThetaRay מסכמת את 2022 וממנה סמנכ"ל חדש

ThetaRay מודיעה כי סיימה את 2022 עם גידול של 260% וכתוצאה מכך היא ממנה את ערן פישוב לסמנכ"ל ל-Customer Succuss כדי למקסם את מומנטום החברה
מערכת ice | 
ערן פישוב, סמנכ"ל ל-Customer Succuss ב-ThetaRay (צילום מיכה לובטון)
ThetaRay, ספקית מובילה של טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססת בינה מלאכותית עבור בנקים וחברות פינטק, הודיעה כי סיימה את שנת 2022 עם גידול של 260% וממנה את ערן פישוב לסמנכ"ל ל-Customer Succuss כדי למקסם את מומנטום של החברה ולהמשיך ולהגדיל את נתח השוק העולמי שלה. 
פישוב מצטרף לחברה כדי להוביל קשרים עם לקוחות גדולים, תוך כדי מינוף ניסיונו בבניית קשרים ארוכי טווח מבוססי ערך. פישוב מגיע עם למעלה משני עשורים של ניסיון בתחום Customer Succuss, הוביל תפקידי ניהול ל-Customer Succuss בארגונים בעלי מוניטין. 
"אני נרגש להצטרף ל-ThetaRay בתקופה כל כך חשובה של צמיחה והתפתחות גלובאלית. המחויבות החזקה של החברה ללקוחותיה מעוררת השראה ומשמשת עדות לערכיה, אני אשמח לתרום את המומחיות שלי כדי להמשיך ולסייע בבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו", אמר פישוב. 
"שנת 2022, הייתה שנה טובה מאוד ל-ThetaRay, הגידול המשמעותי בהכנסות החברה ובנתח השוק שלה מצביע כי הפתרון שלה הפך להכרחי עבור בנקים וחברות פינטק אם ברצונם למנוע הלבנות הון ופשעים פיננסים. אנו צופים כי בשנת 2023 ימשיך מומנטום הצמיחה של החברה. תחום ה-Customer Succuss הוא המפתח לטיפוח מערכות יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות. עם המומחים של ערן פישוב נוכל לחזק את קשרינו עם הלקוחות ואף להרחיב אותם", הסביר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה