השוק

ישראל מתייבשת? זה שיתוף הפעולה שידאג שתשתו מספיק

הרופאים ממליצים לשתות 8 כוסות מים, אך איך אפשר להבטיח שאנחנו אכן שותים את הכמות המספיקה? שיתוף פעולה בין impacX עם חברת רונלייט, הנציגה של GARMIN ישראל, ידאג לנו לא להתייבש. ככה זה אמור לעבוד
מערכת ice | 
הבקבוק החכם (צילום יח"צ)
חברת impacX תשתף פעולה עם חברת רונלייט, הנציגה של GARMIN בישראל. במסגרת זו, תשיק לראשונה מהדורה מוגבלת שתימכר באתר וחנויות GARMIN. כחלק משיתוף הפעולה יימכרו הבקבוקים החכמים עם מיתוג משותף בנוסף האפליקציה האישית תחבר בין פעילות הספורט בשעון הגרמין לבין פרופיל השתיה היומי של המשתמש ותתאים לו תוכנית שתיה מותאמת אישית למשתמש ולפעילות שלו.
בקבוק המים החכם Water.io הוא פטנט חדשני של חברת impacX הפועל באמצעות הבקבוק החכם אשר מזכיר לכם לשתות יותר מים במהלך היום על ידי רטט, הבהוב על גבי פקק הבקבוק ועל ידי שליחת התראות ישירות לשעון הגרמיין ולטלפון החכם. בנוסף, הבקבוק פועל באמצעות האפליקציה אשר בונה תוכנית שתיית מים אישית תוך שקלול של הנתונים האישיים של המשתמש ומעדכנת את הבקבוק החכם.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת impacX כמובילה עולמית בתחום, ועוד בנושא חשוב כל כך כמו שתייה", מסר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט. "הסינרגיה של ניטור מדדים לכל אורך היום והלילה כמו דופק, נשימות, שינה, סטרס ועוד, שנמדדים בשעוני גרמין, בשילוב הנתונים מהבקבוק החכם של Water.io – מסייעים כל אחת ואחד לשמור על אורח חיים בריא יותר בצורה פשוטה וידידותית".
"בקבוק Water.io במיתוג משותף עם גרמין הוא עוד תו תקן לאיכות המוצר שלנו והחשיבות שלו לספורטאים", אמר קובי בנטקובסקי, מנכ"ל impacX. "ספורטאים נדרשים להקפיד על שתיית מים תקינה ומאזן נכון על מנת להגיע להישגים הטובים ביותר. "בזכות שיתוף הפעולה הזה, ספורטאים יוכלו להנות מתוכנית שתייה מותאמת אישית ומדויקת שמבוססת על הטכנולוגיה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה