השוק

אל על במהלך מטורף: זה מה שעשתה ל-40 ממטוסי החברה

חברת אל על נערכת במלוא המרץ לקראת חג הפסח וחול המועד, ובמסגרת זו יותר מ-40 מטוסים של החברה עברו ״סדר פסח״ הכולל ניקיון יסודי ועמוק, הכשרת מטבחונים לפסח ועוד
מערכת ice |  2
אל על (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
חברת אל על נערכת במלוא המרץ לקראת חג הפסח וחול המועד הבאים עלינו לטובה, ועתידה להוציא יותר מ-500 טיסות לכ-40 יעדים בכל העולם במהלך השבועות הקרובים כאשר היעדים המבוקשים ביותר בקרב הישראלים הם: בנגקוק, ניו־יורק, טוקיו (שנכנסה לראשונה לרשימה), מיאמי, לונדון, פריז, ליסבון, רומא ומילאנו.
כחלק מההיערכות, יותר מ-40 מטוסים של החברה עברו ״סדר פסח״ הכולל ניקיון יסודי ועמוק, הכשרת מטבחונים לפסח ועוד. במסגרת זו נחשפים לראשונה מקומות מפתיעים אותם מנקים במהלך כל השנה וגם בחג הפסח כמו: הורדת כיסויי המושב וניקוי שלד הכיסא, ניקיון התקרה, ניקיון תעלות האוורור, ניקיון המטבחונים ועוד.
חופשת פסח מתאפיינת בטיסות משפחתיות רבות ובאל על משקיעים משאבים רבים כדי להעניק להורים ולילדיהם חופשה מוצלחת – כבר משלב הצ'ק-אין אל על תפעיל "סיירת שירות לנוסע", שמטרתה לטפל בנוסעים בשלב ההמתנה לצ'ק אין בשדה. הסיירת תסייע בבידוק מהיר של משפחות עם ילדים במטרה לקצר את זמני ההמתנה בתורים, לצד נוסעים מבוגרים הזקוקים לעזרה, תבצע חלוקת מים ונשנושים, הוצאת נוסעים עם כבודת יד בלבד מהתור, ומענה לשאלות הנוסעים. טרקלין ״המלך דוד״ הוכשר לפסח והותאם התפריט שבו, כך שהנוסעים יוכלו ליהנות מהיצע עשיר ומגוון.
גם בתוך המטוס חשבו באל על על המשפחות והוסיפו מגוון שירותים ומוצרים עבור משפחות עם ילדים, כמו למשל חלוקת צעצועים ומשחקי חשיבה מתוך מגוון רחב, בהם: פאזלים, משחקי חברה, קלפים, מודלים להרכבה בתלת-ממד, מדבקות ועוד.
לקראת החג אל על מעשירה את ספריית הסרטים המונה יותר מ-300 סרטים, מתוכם עשרות סרטי ילדים ומשפחה מדובבים לעברית. ילדים המתעניינים בז'אנר המנגה (הקומיקס היפני) הפופולארי יוכלו למצוא בטיסה קורס וידאו המלמד ציור קומיקס, ואלו שמתחברים לתחום המיינדפולנס יוכלו למצוא את סדרת הפודקאסטים הפופולאריים של מיכל ינאי: תרגול מיינדפולנס למבוגרים ולילדים. כל אלו ועוד ב-1,800 שעות תוכן במערכות הבידור.
בחלק מהטיסות יפתיעו את הנוסעים עם פעילות מיוחדת  'קסם של טיסה', במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם אמן החושים ואושיית הרשת שחר ליבנה, על מספר טיסות ליעדי משפחות מובילים: פריז, לונדון וניו יורק. במסגרת שיתוף הפעולה יקיים שחר ליבנה במהלך הטיסה הפעלות לילדים, שלל חידות, קסמים ומשימות אינטראקטיביות.
כמו כן, לקראת פסח ויום העצמאות וכפירגון לקולנוע הישראלי, העלו באל על למערכות הבידור במטוסים 'חגיגת סרטים ישראלים', בהם זוכה פרס "אופיר" – 'קריוקי', וכן 'בחורים טובים,' 'מכתוב', 'סיפור אחר', 'ישמח חתני,' 'זוהי סדום', 'סוף העולם שמאלה', 'זרים מושלמים', ,הסיפור שלנו', 'מוסד', 'עכביש ברשת' ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנכלית אל על
    יעקב 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבין על מה גאוותה של מנכלית אל על.החברה הייתה כושלת וגם עכשיו כוזלת.שרות ויחס גרוע.פשוט להחרים את החברה.
    סגור
  • 1.
    בקיצור אתם חברה שמטיסה בבונים ולא אנשים שרוצים לטוס בשק
    יוסף 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קנינו כרטיס לטיסה ולא להופעה שמיועדת לבבונים
    סגור