השוק

שר פיטנס בהודעה דרמטית: סוגרת את כל הסניפים בעקבות החובות

לאחר שהסתבכה בחובות של כ-24 מיליון שקל ומצאה את עצמה במאבק משפטי, שר פיטנס מודיעה הערב כי החל ממחר תיעצר הפעילות בכל הסניפים שלה 
מערכת ice |  1
שר פיטנס (צילום אינסטגרם/ שר פיטנס)
כוהנת הכושר הפופולרית ואשת העסקים שיר סנדה, הידועה בשם המותג שלה שר פיטנס, מודיעה הערב (רביעי) כי החל ממחר תיעצר הפעילות בכל סניפיה ברחבי הארץ. סנדה הודיעה ללקוחות כי "לאחר ימים קשים ומאבק משפטי לא קל מול חברות האשראי והבנקים, לצערנו הרב אני נאלצת החל ממחר לעצור את הפעילות בסניפים".
רשת מכוני הכושר נמצאת בבעיות כלכליות ניכרות, עם חוב לנושים בסך 24 מיליון שקל. לאור המצב הרשת הגישה בקשה להוצאת צו עיכוב הליכים ובקשה להסדרת חוב לנושים. בית המשפט נענה לבקשה וקבע דיון ל-15 במרץ.
תקופת הקורונה הייתה קשה במיוחד עבור הרשת, ולדברי המייסדת הליך השיקום שלו אף התעכב לאחר שהתגלה כי לסנדה חיידק טורף מסוכן שנאלצה להיאבק עמו לתקופה ניכרת.

בשל טענות אלה השופטת בטינה טאובר אישרה את הבקשה, אשר הוגשה במסגרת תיקון 4 שמאפשר לחברות שנפגעו בתקופת המגפה. התיקון מאפשר לחברות להמשיך לפעול כרגיל, בסיוע מנהל הסדר אך ללא בעל תפקיד שלוקח את הפיקוד מהמנהלים. במסגרת הבקשה העסק ציין את התרומה שלו לבריאותן של נשים בארץ ולכך שסנדה מנהלת עמוד אינסטגרם שנותן מוטיבציה לנשים ולו כ-475 אלף עוקבות.
כמו כן נטען כי בשנת 2021 מחזור הפעילות של החברה ירד ב-70% ל-19.5 מיליון שקל וזאת ביחס לפעילות טרם המגפה. כמו כן, מהבקשה עולה כי לחברה, לה שבע סניפים ברחבי הארץ, ציוד ורכוש בשווי 18.7 מיליון שקל ויתרות תקבולים מכרטיסי אשראי בהיקף של שני מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עכשיו תיראי מי החברים שלך (ל"ת)
    אבי 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור