השוק
עסקת הענק של החברה הישראלית הושלמה
טאבולה של אדם סינגולדה הופכת לספקית הפרסום הבלעדית בכל אתרי יאהו האמריקאית למשך 30 השנים הקרובות, בעסקה שצפויה להניב לה כמיליארד דולר בשנה
זה סופי: טאבולה הישראלית תהיה ספקית הפרסומות הבלעדית בכל אתרי קבוצת יאהו למשך 30 השנים הקרובות, לאחר שאחר הצהריים הודיעו החברות על העסקה שחתמו בחודש שעבר.
כזכור, העסקה תחליף את כל הפרסומות בכל אתרי יאהו – המפעילה את אחד מאתרי החדשות הגדולים בעולם, אחד מאתרי הכלכלה הגדולים בעולם, אחת מאפליקציות המייל הגדולות בעולם ועוד, ומגיעה במצטבר לכ-900 מיליון גולשים בחודש – בפרסומות של טאבולה, שמציעה למפרסמים את האפשרות לרכוש דרכה הופעות ביותר מ-9,000 אתרים ברחבי העולם שמשתמשים בשירות שלה, וזוכים במצטבר ליותר מחצי מיליארד צופים ביום.
העסקה צפויה להכניס לכיסה של טאבולה כמיליארד דולר בשנה, ולשבץ בדירקטוריון שלה את מוניקה מיכלסקי, מנהלת הכספים הראשית של יאהו. יאהו גם תהפוך לבעלת 25% ממניות טאבולה.
"אנחנו נרגשים לצאת לדרך עם יאהו באופן רשמי", אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. "זה רגע מכריע במשימה שלנו להיות חברה גדולה עוד יותר, שפועלת ברשת הפתוחה, מול הגנים הסגורים, באמצעות ערוצים קונטקסטואליים עצומים. משמח אותי שכחלק מהמסע המשותף שלנו עם יאהו, נמשיך להשקיע בהתרחבות שלנו לעולם האי-קומרס ובמוצר הבידינג שלנו. אני בטוח שהשותפים שלנו ברחבי העולם – מו"לים ומפרסמים – ירגישו את ההשפעה החיובית והמשמעותית של השותפות הזו, גם ברווחים וגם בקהל קוראים איכותי יותר ובעל רמת מעורבות גבוהה יותר. אני נרגש מאוד שמוניקה מיכלסקי, ה-CFO של יאהו, מצטרפת לדירקטוריון שלנו, ואני מחכה לחלום ולהגשים יחד. היום הוא רק נקודת הפתיחה".
עוד ב-
מיכלסקי הוסיפה כי "אני מצפה בכיליון עיניים להצטרף לדירקטוריון טאבולה בזמן שאנו מתחילים את השותפות משנה-חוקי-המשחק הזו. יחד נמנף את החוזקות והמשאבים שלנו על מנת ליצור הזדמנויות חדשות לסביבת הפרסום הדיגיטלית המתפתחת. אני נרגשת לעבוד בצמוד לאדם וצוות טאבולה על מנת להגשים את מטרותינו, ולשחרר את האפשרויות לפרסום פרימיום משולב ברשת הפתוחה עבור מותגים, מו"לים וצרכנים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה