השוק

ברנמילר משיקה את מערכת האנרגיה שלה עם ענקית אנרגיה בינלאומית

חברת ברנמילר הישראלית משיקה בסופ"ש את המערכת שלה בתחנת כוח איטלקית, בשיתוף תאגיד הענק ENEL ובנוכחות אישים רבים
מערכת ice | 
תחנת אגירת האנרגיה (צילום באדיבות החברה)
בחודשים האחרונים חברת ברנמילר הודיעה על מספר שיתופי פעולה מעבר לים והיום (ראשון) היא מדווחת על חניכת תחנת כוח חדשה ביום שישי האחרון, בשיתוף תאגיד האנרגיה הבינלאומי ENEL בטוסקנה. בתחנת הכוח הוקשה מערכת TES, שהיא מערכת חדשנית לאגירת אנרגיה מבית ברנמילר.
הפרויקט המשותף ישלב את מערכת TES בתחנה הקיימת ויאפשר לה להאיץ את תמורות האנרגיה הנדרשות בתחנה. פעולתה תאפשר לבחון את הטכנולוגיות הקיימות בשטח ותנאי הפעלה מאתגרים נוספים. המערכת עצמה תאפשר זמני הפעלה מופחתים ומהירות גבוהה יותר בשינויי עומס שנדרשים וזאת על רקע העלייה החדשה בשימוש האנרגיה המתחדשת בעולם.
בטקס החניכה נכחו נשיא מחוז טוסקנה יוג'ייו ג'יאני, השגריר המיועד של ישראל באיטליה אלון בר, נציגי ENEL, יו"ר ברנמילר ונוספים. 
סאלבטור ברנאבי, ראש חטיבת אנרגיה ירוקה ב-ENEL בירך: "גמישות והתאמה הם שני מרכיבים בסיסיים של מערכת חשמל יעילה ואמינה, וזאת ניתן לספק ביתר יעילות על ידי אחסון. פיילוט זה מאפשר לנו לבצע ולידציה לטכנולוגיות חדשניות בתחום האחסון לטווח ארוך, אשר תאפשר שילוב של מקורות אנרגיה מתחדשת ברשת."
אבי ברנמילר, יו"ר ומנכ"ל ברנמילר אנרג'י הוסיף: "מערכת ה-TES שלנו בתחנת הכוח של ENEL בסנטה ברברה בטוסקנה היא המערכת הראשונה מסוגה המספקת אחסון אנרגיה תרמית בקנה מידה מסחרי ותעשייתי ומציעה למשתמשים נתיב בר-קיימא לקראת שחרור פחמן. מערכת ה- TES גם מאפשרת להוסיף מקורות מתחדשים נוספים לרשת באמינות רבה יותר. אנו מאמינים שהצלחה זו משקפת את סוגי שיתופי הפעולה החדשניים הדרושים כדי להעביר את הכלכלה הגלובלית מהתלות הכבדה, אם כי הולכת ופוחתת, בדלקים מאובנים, ולכיוון של 100% רשת אנרגיה נקייה, גמישה ובמחיר סביר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה