דיגיטל וטק

הקרן ששמה לעצמה מטרה להביא את פליטת הפחמן הדו-חמצני לאפס

הקרן Good Company עם כמה שותפים מעניינים, משיקים את Reaching Net Zero Mission: מהלך שמטרתו לתמוך בחברות אשר יסייעו במעבר לכלכלה עם אפס פליטות פחמן דו-חמצני
מערכת ice | 
עידו פישלר מנהל שותף Good Company (צילום Good Company)
קרן ההשקעות Good Company בשיתוף AB InBev, Continental, Ashtrom ו- Bridges Israel, משיקים את Reaching Net Zero Mission: מהלך שמטרתו לתמוך בחברות אשר יסייעו במעבר לכלכלה עם אפס פליטות פחמן דו-חמצני. במסגרת זו יעניקו ל-10 חברות סטארטאפ מתחום הקליימטק קרקע פורייה להתפתחות, לצמיחה וללמידה וכן חיבור למשקיעים ולמובילים מתעשיית הקליימטק הבינלאומית שיסייעו בהאצת צמיחתן. 
Good Company מובילה את המהלך בשיתוף עם חברת Anheuser-Busch InBev – יצרנית הבירה הגדולה בעולם, המפעילה יותר מ-600 מותגי בירה ב-150 מדינות, אשר ממקדת את פעילותה לאורך שרשרת האספקה ב-4 תחומים מרכזיים על מנת ליצור אימפקט חיובי: חקלאות בת קיימא, אנרגיה מתחדשת, הפחתת פחמן דו-חמצני ואריזה מעגלית. בנוסף, החברה השקיעה מיליוני דולרים ביוזמות בתחומי הקיימות ושמה לעצמה יעד לעבור לעולם של 100% אנרגיה מתחדשת; חברת Continental - המפתחת טכנולוגיות ושירותים  לניידות בת קיימא שהציבה לעצמה כמטרה לצמצם את פליטת הפחמן הדו-חמצני הפוגע באקלים; חברת "אשטרום אנרגיה מתחדשת" מקבוצת אשטרום וקרן ההשקעות הגדולה בישראל Bridges Israel, אשר תורמת לפתרון משבר האקלים וצמצום אי השוויון החברתי. מבין השותפים בתוכנית  נמנים גם החברות והתאגידים SAP ,KPMG פירמת עורכי הדין הגלובלית BCLP, ו-LeumiTech.
המשימה של החברות תתמקד בשלושה תחומים מרכזיים: הפחתת פליטות פחמן דו-חמצני, כלכלה מעגלית ואנרגיה. אל התוכנית יגישו מועמדות חברות סטארט-אפ אשר נמצאות בשלבים שונים בחייהן החל משלבים מוקדמים ועד מתקדמים יותר. 10 החברות הנבחרות יקבלו הזדמנות להציג את פעילתן מול קהל רחב של מנהלים מהתאגידים הגדולים בעולם, משקיעים, מומחים מתעשיית האקלים וכמו גם תמיכה מלאה של החברות המשתתפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה