השוק

תזהרו: פייפאל עומדת לקנוס אתכם

מדיניות חדשה בחברת פייפאל (PayPal): ניתן לקנוס משתמשים בסכום של עד 2500 דולר לאירוע. בעדכון הסכם המשתמשים שיתחיל בנובמבר החברה תאפשר לקנוס את המשתמשים אשר יפגעו במוניטין החברה
מערכת ice | 
פייפאל (צילום unsplash, vecteezy)
חברת פייפאל (PayPal) יוצאת במדיניות חדשה. ניתן לקנוס משתמשים בעד 2500 דולר על כל עבירה אותה הם מבצעים. על פי עדכון הסכם המשתמש שיעודכן החל מה-3 בנובמבר ניתן יהיה "לקנוס" לקוח מתוך הכסף הנמצא בחשבונו הפרטי כאשר יעבור עבירה הנוגדת את מדיניות החברה.
מי שיעבור על מדיניות החברה כלומר יפרסם מידע מוטעה ויפיץ שנאה "היכול לגרום לנזק, יכול להיקנס בסכום של עד 2500 דולר לכל עבירה, אשר יילקחו ישירות מחשבון הפייפאל", כך מזהירה החברה. לתפיסתם, כל מידע של משתמשי פייפאל אשר הינו בעל אופי של אפליה (גזע, דת, מין, הגדרה מינית וזהות מינית) בסופו של דבר גם יפגע במוניטין החברה עצמה ולכן החברה משאירה לעצמה את האופציה לקנוס בצורה מידית את המשתמשים.

רק לפני כשבועיים פייפאל הודיעה כי היא תפסיק לספק ללקוחותיה את שירות "יש דרך חזרה" שכלל הגשת בקשות וקבלת החזר כספי עבור דמי משלוח ששילמו במסגרת החזרת פריטים שנקנו אונליין. נראה כי החברה בוחרת במסלולים לא פופולאריים ונראה כיצד הדבר ישפיע על לקוחות פייפאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה