השוק

שרי אריסון מגדילה את ההפצה: נותרת עם 5% מבנק הפועלים

כעת לאחר שאריסון החליטה להיענות לכל הביקושים בהפצה ולמכור למעשה 300 מיליון דולר בבנק הפועלים היא יורדת לשברירי אחוזים מעל ה-5% מה שאומר כי הסתיימה מכירת המניות הכפויה בבנק הפועלים; בכיר בשוק ההון: האמון בהנהלת הפועלים עשה את העסקה הזו
ניצן כהן | 
שרי אריסון (צילום ויקיפדיה/ קבוצת אריסון, פלאש 90/ אדם שולדמן)
אשת העסקים שרי אריסון החליטה להגדיל את היקף מכירת המניות בבנק הפועלים ל-300 מיליון דולר ובכך למעשה להיענות כמעט לכל הביקושים בהפצת הענק שביצע עבורה בנק אוף אמריקה. כעת לאחר השלמת בניית ה-BOOK יורדת אריסון לשברירי אחוזים מעל ה-5% מה שאומר שהיא יכולה כעת להפסיק לממש את מניות בנק הפועלים, מימוש שנכפה עליה כשוויתרה על השליטה בבנק.

גורמם משמעותי בשוק ההון ההון אומר היום ל-ice שכעת, לאחר השלמת המכירה הכפוייה של מניות בנק הפועלים מוסרת משקולת משמעותית מעל מניית הבנק. "האמון בבנק ובהנהלה שלו איפשרה את המכירה של הכמויות שאריסון הייתה צריכה למכור וההסתערות על ההפצה הזו של משקיעים זרים מלמדת משהו על העניין שלהם בעתיד של הבנק".
יש לציין כי כששרי אריסון ויתרה על השליטה בבנק הפועלים היא הייתה חייבת למכור את ההחזקות שלה בבנק עד לרמה של 5% ובכך להפוך אותו לבנק שפועל ללא גרעין שליטה. ככל הידוע, אריסון בשלב הזה אינה מעוניינת לממש עוד מניות בנק הפועלים מה שמביא להערכה בשוק ההון שכעת, המשקולת שהייתה על המניה מוסרת והיא תיסחר באפן חופשי יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה