השוק

שופרסל משתלטת על ההפצה: זו החברה שתרכוש בעשרות מיליונים

ענקית השיווק שופרסל הודיע על רכישתה של "המפיץ", ששולט בהפצת מוצרי המזון היבש בצפון הארץ
מערכת ice |  4
שופרסל והרשות לניירות ערך (צילום freepik, vecteezy)
שופרסל מרחיבה את פעילותה בשוק המוסדי ומודיעה הבוקר (ראשון) כי היא רוכשת את פעילות חברת 'המפיץ יוסי ישראלי בע"מ', חברה לשיווק ומכירות מוצרי מזון לשוק המוסדי. הרכישה מבוצעת במסגרת פעילות שופרסל אמיגה, שהינה הזרוע המוסדית של שופרסל עסקים.
במסגרת ההסכם, שופרסל אמיגה תרכוש 100% ממניות חברת המפיץ, השלמת העסקה מותנית בהתקיימותם של מספר תנאים מתלים ובאישור הממונה על התחרות. לפני כשנתיים, רכשה שופרסל את פעילות חברת שימורי אמיגה והקימה את חברת הבת "שופרסל אמיגה", המשמשת כפלטפורמה למכירה, שיווק והפצה של מוצרי מזון בשוק המוסדי. בין לקוחותיה: בתי קפה, מסעדות, חברות קייטרינג והסעדה, גני ילדים, בתי אבות ועוד.

גודלו של שוק המזון המוסדי מוערך בכ-20 מיליארד שקל בשנה וכולל 3 סגמנטים מרכזיים: בודדים – מסעדות, בתי קפה, בתי מלון, וגני אירועים עצמאיים אשר מספקים שירותי הסעדה ואירוח. רשתות – רשתות בתי מלון, בתי קפה ומסעדות מרובות סניפים, המספקות חוויית אירוח והסעדה אחידה. מוסדות – ארגונים גדולים (ציבוריים תעשייתיים), המספקים שירותי הסעדה לעובדים/לקוחות (הפועלים באופן עצמאי או דרך קייטרינג).
רועי פרייבך, מנכ"ל שופרסל עסקים מסר: "שופרסל עסקים מהווה את אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של שופרסל. רכישת חברת 'המפיץ' מהווה צעד נוסף באסטרטגיה של שופרסל לחיזוק התשתיות והרחבת הפלטפורמה  ללקוחות בתחום המוסדי". 
 
חברת המפיץ היא חברה ליבוא ושיווק מוצרי מזון למטבח המקצועי ופועלת בשוק משנת 1970.  יוסי ישראלי מייסד חברת המפיץ , הקים  ביחד עם אשתו דליה  את חנות המכולת הראשונה שלו. הוא החל למכור חומרי ניקוי מדלת לדלת לאחר מכן ב- 1980 הוא פתח מפעל ליצור חומרי ניקוי ובשנת 1982 החל לשווק גם מוצרי מזון. עם השנים החברה הפכה למפיצה מרכזית של מוצרי מזון יבש באזור הצפון, המשווקת כ - 1,500 מוצרים למאות לקוחות. לאחר פטירתו לפני מספר שנים, עבר ניהול החברה לידי דליה ובנותיו,  ענבל וליאת,  המשמשות כמנכ"ליות משותפות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לבריאות
    גבריאל 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק לא לעשוק ולהתעמר בעובדים בשביל מאות שקלים בחודש לא יפה
    סגור
  • 3.
    זה מריח כמו פירמידה (ל"ת)
    אזרח 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    שופרסל עסקים נולדו בחטא
    אלי סתוי 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שופרסל היא הרשת היחידה בענף המזון שניסתה בחוסר הצלחה לנסות ולקעקע את מיזם התאגדות הקמעונאים הקטנים בענף המזון בחסות משרד הכלכלה סוג של בושה וחרפה!
    סגור
  • 1.
    שופרבך סה כמו סרטן שמתפשט ומנסה להשתלט לנו על החיים. חב
    חצ 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו חברה בריונית ודורסנית שכל הזמן מנסה לדרוס את הספקים הקטנים , ויוצרת תנאים בלתי אפשריים לקיום למתחרים הקיימים כדי שישברו, ירימו ידיים ויכנעו למונופול.
    סגור