השוק

אילון מאסק רוצה לשים סוף לשטחים המתים בסלולר

חברת הסלולר האמריקאית T-Mobile US תשתמש בלווייני Starlink של SpaceX בבעלות אילון מאסק, כדי לספק למשתמשים סלולריים גישה לרשת בחלקים של ארצות הברית

מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום pexels, יוטיוב/ The Babylon)
החברות הכריזו ביום חמישי, כשהן מתארות תוכניות לחבר את הטלפונים הניידים של המשתמשים ישירות ללוויינים במסלול.
התוכניות החדשות, שיתקיימו לצד שירותי הסלולר הקיימים של T-mobile, יחסכו את הצורך במגדלים סלולריים ויציעו שירות לשליחת טקסטים ותמונות שבהם כיסוי סלולרי אינו קיים כיום, מפתח למצבי חירום באזורים מרוחקים, אמר מאסק ב- אירוע נוצץ ביום חמישי במתקן הטילים של החברה שלו בדרום טקסס.
הלוויינים של Starlink ישתמשו בספקטרום הרצועה האמצעית של T-Mobile כדי ליצור רשת חדשה. רוב הטלפונים המשמשים את לקוחות החברה יהיו תואמים לשירות החדש, שיתחיל בשירותי הודעות טקסט בשלב בטא החל מסוף השנה הבאה.
spaceX שיגרה כמעט 3,000 לווייני Starlink במסלול נמוך סביב כדור הארץ מאז 2019, ועקפו ביעילות את היריבות OneWeb ו-Amazon.com Inc (AMZN.O) Project Kuiper.
לווייני Starlink של הדור הבא של SpaceX, שהראשונים מתוכננים לשגר על רקטת Starship מהדור הבא של SpaceX בכל פעם שהיא תפתח במלואה, יהיו בעלי אנטנות גדולות יותר שיאפשרו קישוריות ישירות לטלפונים ניידים ברשת T-mobile, אמר מאסק.
"אנחנו בונים אנטנה מיוחדת. ... הן למעשה אנטנות גדולות מאוד שהן מתקדמות ביותר", אמר. "הדבר החשוב הוא שלא תצטרך להשיג טלפון חדש. הטלפון שיש לך כרגע יעבוד."
בינתיים, חברות טלקום אמריקאיות נמצאות במרוץ לבנות את חלק הרצועה האמצעית של רשתות ה-5G שלהן כדי להדביק את הקצב עם T-Mobile, שזכתה בספקטרום בינוני של 2.5 גיגה-הרץ, הודות לרכישה של ספרינט המתחרה.
Mid-band או C-Band הוכיחו את עצמם כמושלמים עבור 5G, מכיוון שהם מספקים איזון טוב בין קיבולת וכיסוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה