השוק

על חשבון מענקי הקורונה? הדירה החדשה של מנכ"ל ישרוטל

לאחר שניצלה ישרוטל את מענקי הקורונה, כדי לחלק מענקים מתגמלים למדי למנהליה, מנכ"ל החברה ליאור רביב קנה דירה יוקרתית חדשה בעלות של מיליוני שקלים
מערכת ice | 
ליאור רביב (צילום יחצ, פייסבוק/ התאחדות המלונות בישראל)
לאחר החשיפה על פיה רשת ישרוטל ניצלה את מענקי הקורונה שקיבלה כדי לתת מענקים שמנים ובונוסים לבכירים בחברה, מנכ"ל ישרוטל ליאור רביב מתחדש בדירה חדשה. הדירה הינה חלק מפרויקט היוקרה וילה רוטשילד, וממוקמת בלב תל אביב. רביב שילם עליה סכום של 12.5 מיליון שקל, אליהם צפויות להתווסף כמה מיליוני שקלים בתום העבודה על הפרויקט.
על פי הדוחות הפיננסים לשנת 2021, ישרוטל סיכמה שנה מוצלחת במיוחד. דוחות החברה הראו עלייה תלולה ברווחים - של מעל 70 אחוזים, בסכום של 16 מיליארד שקל. מנכ"ל החברה ליאור רביב זכה לבונוס של 8 מיליון שקלים. כל זאת ברקע ביקורת ציבורית רחבה סביב, החלטתה של החברה לחלק דיווידנדים לבעלי המניות , בעוד שהיא מקבלת מענקי קורונה מהמדינה.

למרות ההחלטה של החברה לבטל לבסוף את הדיווידנדים באופן אבסורדי הסכום הכולל של מענקי הבכרים, היה קרוב לסכום המצטבר של מענקי הקורונה, שעמד על כ-10 מיליון שקלים, אשר מקורם בהנחות ארנונה שקבע משרד הכלכלה וכן מענק שקיבלה החברה ממשרד התיירות.
ב-2020, עם פרוץ משבר הקורונה, החברה הפסידה כ-24.5 מיליון שקל. הרווח של 2021 הושג למרות שורת ההכנסות של החברה, שהסתכמה בכ-1.6 מיליארד שקל - עלייה של 10% לעומת 2019. גם תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת שבר שיאים: 545 מיליון שקל ב-2021, לעומת 350 מיליון שקל בלבד ב-2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה