השוק

פימי מגדילה החזקות בעמיעד מערכות מים: רכשה את מניות קיבוץ בית הזרע בחברה

פימי רכשה את מניות קיבוץ בית הזרע בחברה בעסקה בשווי של 3.78 מיליון דולר במונחי שווי שוק; לילך אשר טופילסקי: אנחנו מאמינים בפוטנציאל הצמיחה של החברה
ניצן כהן | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום)
קרן פימי שמנוהלת על ידי איש העסקים ישי דווידי מגדילה את החזקותיה בחברת עמיעד. הקרן רכשה את ההחזקות של קיבוץ בית הזרע בחברה בעסקה שבמונחי שווי שוק מסתכמת ב-3.78 מיליון דולר.
לילך אשר טופילסקי שותפה בכירה בקרן פימי: "הגדלת ההחזקות של קרן פימי בעמיעד מערכות מים מהווה חיזוק להבעת האמון שלנו בחברה ובפוטנציאל הצמיחה הגבוה שלה.
"מאז כניסתה של פימי לעמיעד החברה נמצאת בתנופת צמיחה וממשיכה לחזק את מעמדה כמובילת שוק בתחומה ומרחיבה את פריסתה בשוק הבינלאומי. אני משוכנעת כי יחד עם הנהלת עמיעד ובשילוב הידע והניסיון שלנו בהשבחת חברות, נמשיך להצמיח את החברה בשווקים המקומיים והגלובליים".
עמיעד מערכות מים הוקמה בשנת 1962 והיא מעסיקה מעל 700 עובדים ברחבי העולם. המפעל המרכזי של החברה נמצא בקיבוץ עמיעד שבצפון. החברה הונפקה בבורסת ה-AIM בלונדון בשנת 2005 ולאחר העסקה עם פימי קיבוץ עמיעד ימשיך להחזיק בכ-33% ממניות החברה.
עמיעד עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של מערכות סינון מים המיועדות למגזרים התעשייתיים, המוניציפליים, בתחומי השקיה ובתחומי השימוש הביתי. החברה מתמחה בטכנולוגיית מסננים בעלי יכולות ניקוי עצמי אוטומטיות והיא מהמובילות בעולם בתחומי הפעילות שלה.
בשנת 2020 מחזור המכירות של עמיעד היה כ-105 מיליון דולר עם EBITDA של 13 מיליון דולר. ההון העצמי של החברה נכון לסוף 2020 הוא כ-82 מיליון דולר ואילו שווי השוק שלה כיום הוא כ-113 מיליון דולר (מחיר מניה 3.05 ליש"ט).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה