השוק

סגירת מעגל מרגשת לחברת הביטוח: 'המושבה' ייקרא מעתה - "אצטדיון שלמה ביטוח"

האצטדיון העירוני בפ"ת נחנך תחת שם חדש, כאשר חברת הביטוח מנציחה את אב המשפחה עם מתן החסות, בעסקה המוערכת בכ-2.5 מיליון שקל. על חזית האצטדיון הותקנו שלטי ענק בגודל של יותר מ-1,000 מ"ר בהשקעה של מאות אלפי שקלים
כפיר אדר |  4
אצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה (צילום קיריל קולסניק)
אצטדיון 'המושבה' הוא כבר לא הבית של הפועל ומכבי פתח תקווה, זאת אומרת הוא כן, רק שהשם מעתה הוא שונה לגמרי - האצטדיון העירוני באם המושבות נחנך הבוקר (רביעי) תחת שמו החדש "אצטדיון שלמה ביטוח".
באירוע סמלי שנערך במעמד ראש העיר פתח תקווה, הנהלת חברת שלמה ביטוח, "קבוצת שלמה" ובני משפחתו הקרובים של שלמה שמלצר ז"ל מייסד הקבוצה, נחנך באופן רשמי האצטדיון בפתח תקווה תחת שמו החדש "אצטדיון שלמה ביטוח". חברת הביטוח אשר זכתה במכרז למתן חסות לאצטדיון העירוני, השלימה היערכות ומשמשת מעתה באופן רשמי כנותנת החסות לאצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקווה.
על חזית האצטדיון הותקנו בימים האחרונים שלטי ענק בגודל של יותר מ-1,000 מ"ר המקיפים אותו מכל כיוון, בהשקעה של מאות אלפי שקלים. שווי העסקה עומד על 2.5 מיליון ש"ח למשך ארבע שנים.

אורי אומיד, טובי ועתליה שמלצר, רמי גרינברג, לירון גולדנברג. צילום: עזרא לוי 
רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה אמר: "כיאה לאצטדיון מתקדם וחדשני, אשר נמצא בליגה של כל המגרשים ומתקני הספורט המובילים בישראל, אני שמח שכעת האצטדיון נושא שם של חברה מקצועית, גדולה ומשמעותית במשק הישראלי. אני מאחל הצלחה רבה לחברת 'שלמה ביטוח' והנאה רבה לכל הצופים והאוהדים המשתוקקים לחזור ליציע המגרש". 
טובי שמלצר, מבעלי חברת "שלמה ביטוח": "את עסק השכרת הרכב הראשון של אבי הוא הקים בשנות ה-70 במוסך קטן ברחוב בר כוכבא בפתח תקווה, ובהמשך הינו מראשוני העסקים שקבעו את משכנם בקריית אריה. מדובר בסגירת מעגל משמעותית מאוד עבורי ועבור בני משפחתי. שכאשר הגיעה ההזדמנות לקרוא בשם את האצטדיון העירוני, היה זה אך טבעי לכבד את אבי בהנצחה שכזו. בדרך שלמה שמלצר הקרויה על שמו של אבי ז"ל, אשר בפתחו עומד מזה שנים בית שלמה ביטוח, עומד עתה בגאון מוסד ספורט עירוני-לאומי מכובד עם שם משותף – "אצטדיון שלמה ביטוח"." 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    די לזהם את הנוף
    נעם 12/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק ששמו על כל שער ועל כל פיסת קיר באיצטדיון ״שלמה ביטוח״, למה הגועל הזה על הגג ועוד משני צדדים? @רמיגרינברג תפסיק לזהם את העיר
    סגור
  • 3.
    המחיר נזיד עדשים
    YL 12/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שהמחיר מגוחך חובה היה לסכם תרומה קבוע לטובת הציבור החלש למרות הערכתי ל גרינברג כנראה בתחומים סוימיםם הוא חלש
    סגור
  • 2.
    לא יודע מה המושבה
    תותחן 12/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיר רק אצטדיון אחד בפתח תקווה ראש הזהב
    סגור
  • 1.
    קודם שינו את שם הרחוב לשמלצר
    קצת מעצבן 12/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה קצת מעצבן. קודם שינו את שם הרחוב מדרך אם המושבות לרחוב שמצלר ועכשיו גם את האיצטדיון. מעצבן שאנשים שיש להם כסף יכולים לקנות רחובות. לא מעניין אותי האיצטדיון
    סגור